football360 logo

2 بازی و پیشگویی‌های عجیب؛ پیش‌بینی‌های درست در فوتبال 360!

02 آذر 1401 ساعت 12:0337 نظر
در 2 مسابقه جام جهانی 2022 قطر نتایجی غیرمنتظره به ثبت رسید اما برخی از اهالی فوتبال توانستند این نتایج را درست پیش‌بینی کنند.

فوتبال 360 به مانند مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران و مسابقات اروپایی، از ابتدای آغاز به کار جام جهانی 2022 قطر افزونه جدیدی را به سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 اضافه کرده‌ایم که در آن کاربران می‌توانند مسابقات جام جهانی 2022 قطر را پیش‌بینی کنند و در حال حاضر و در پایان رقابت‌های روز سوم، نفر اول توانسته 64 امتیاز از 80 امتیاز ممکن را به‌دست آورد و صدرنشین جدول پیش‌بینی است!

جام جهانی 2022 قطر در حالی امروز پا به روز چهارم خود خواهد گذاشت که شاید بتوان گفت در 3 روز ابتدایی، 2 نتیجه غیرمنتظره به‌ثبت رسیده است. برتری 6 بر 2 انگلیس مقابل تیم ملی ایران و برد تاریخی روز گذشته تیم ملی عربستان با نتیجه 2 بر یک مقابل تیم ملی آرژانتین!

4 پیش‌بینی درست برای شکست عجیب ایران!

کاربران فوتبال 360 مسابقه تیم‌های ملی ایران و انگلیس را پیش‌بینی کردند. براساس آمار، 60 درصد از پیش‌بینی حکایت از برد انگلیس داشته و 13 درصد از هواداران هم خوش‌بین به آن بودند که شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانند اولین بازی خود در جام جهانی را با برد پشت سر بگذارند. نتیجه برد 2 بر صفر انگلیس هم پرتکرارترین پیش‌بینی در بین پیش‌بینی‌های انجام شده بوده است.

4 نفر اما با یک پیش‌گویی عجیب‌و‌غریب توانسته‌اند نتیجه بازی ایران و انگلیس را درست پیش‌بینی کنند و 10 امتیاز کامل را به‌دست آورند. در واقع پیش‌بینی ثبت شده از سوی آن‌ها، نتیجه 6 بر 2 به سود تیم ملی انگلیس بوده که در نوع خود بسیار عجیب و جالب‌توجه است!

101 نفر باخت آرژانتین را درست گفتند

تیم ملی آرژانتین روز گذشته شکست غافلگیرکننده‌ای مقابل تیم ملی عربستان داشت. در اتفاقی جالب‌توجه، 99 درصد پیش‌بینی‌های انجام شده در سایت فوتبال 360 حکایت از برتری تیم ملی آرژانتین داشت اما پیش‌بینی هیچ‌کدام از این کاربران درست نبود. جالب آنکه برد 3 بر صفر، 2 بر صفر و 4 بر صفر، پرتکرارترین پیش‌بینی‌ها درباره برتری آرژانتینی‌ها بود اما اتفاقی خلاف تصورات رخ داد.

تیم ملی عربستان توانست با نتیجه 2 بر یک از سد تیم ملی آرژانتین بگذرد و اتفاق جالب‌توجه اینکه تنها 101 نفر توانستند این مسابقه را به درستی پیش‌بینی کنند که اتفاق ویژه‌ای به‌شمار می‌رود.

شما کاربران عزیز می‌توانید با مراجعه به بخش پیش‌بینی سایت و یا اپلیکیشن، نتایج مسابقات جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده و جوایز نفیسی را از آن خود کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری