football360 logo

«کی‌روش» خبر داد؛ «بیرانوند» غایب بزرگ مقابل ولز

03 آذر 1401 ساعت 18:50133 نظر
با اعلام سرمربی تیم ملی ایران، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی قادر به حضور در مسابقه فردا نیست.

به گزارش فوتبال 360، علیرضا بیرانوند یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در هفته گذشته بود. بیرانوند در دیدار مقابل انگلیس در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و امیدوار بود شروع موفقی در جام جهانی 2022 قطر داشته باشد اما برخورد زودهنگام او با مجید حسینی باعث شد تا دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران دچار مصدومیت شدیدی شود و همین مصدومیت باعث شد تا او خیلی زود از ترکیب ایران خارج شود و حتی ادامه حضورش در جام جهانی هم در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

بیرانوند بعد از خروج از ترکیب ایران در دیدار مقابل انگلیس به بیمارستان منتقل شد تا معاینات پزشکی درباره وضعیت مصدومیت او انجام شود و مشخص شد که دروازه‌بان تیم ملی ایران دچار شکستگی از ناحیه بینی شده و بعد از غیبت در جلسات اخیر تمرین تیم ملی سرانجام او امروز به محل تمرین تیم ملی رفت و زیرنظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش کار خود را آغاز کرد.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در شرایطی امروز در تمرین حضور پیدا کرد که یک گارد محافظ مخصوص روی صورت خود نصب کرده بود و از ساعتی پیش در چند رسانه معتبر از جمله ایندیپندنت اعلام شد که علیرضا بیرانوند با توجه به پروتکل‌های فیفا قادر به همراهی تیم ملی ملی ایران در مسابقه فردا مقابل تیم ملی ولز نخواهد بود.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که به محل نشست خبری پیش از دیدار مقابل ولز رفته بود، در واکنش به آخرین وضعیت بیرانوند، به روی شایعات مطرح شده درباره غیبت او مقابل ولز صحه گذاشت و گفت: «خوشبختانه ایشان تست‌های مختلفی را انجام داده‌اند و امروز هم تست داد. تردیدی نیست که مشکلات جدی‌ای برای او پیش آمده است اما همه امور خوشبختانه در جهت مثبت حرکت می‌کند و به همین خاطر خوشحال هستیم اما به واسطه اینکه او در یک حادثه‌ای درگیر بود که مربوط به یک جور صدمه مغزی بود و به واسطه پرتکل پزشکی لازم است احترام قائل شویم».

کی‌روش با اشاره به اینکه بیرانوند برای دیدار مقابل آمریکا می‌تواند به ترکیب ایران بازگردد، گفت: «هیچ راهی وجود ندارد که این پروتکل را دور بزنیم، برای همین او فردا بازی نمی‌کند اما برای با با آمریکا آماده خواهد بود».

با این اوصاف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید از میان حسین حسینی، امیر عابدزاده و پیام نیازمند یک دروازه‌بان را برای مصاف حساس فردا مقابل ولز انتخاب کند که گفته می‌شود عابدزاده شانس بیشتری دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری