football360 logo

نمایندگان آسیا همچنان روی دور؛ استرالیا برد تا به صعود امیدوار باشد

05 آذر 1401 ساعت 15:40
استرالیا با پیروزی یک بر صفر برابر تونس، روزهای خوب نمایندگان آسیا در جام جهانی را تداوم بخشید.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال استرالیا، اولین دیدار دور دوم گروه چهارم رقابت‌های جام جهانی را برابر تونس انجام داد. شاگردان گراهام آرنولد که جام جهانی را با شکست سنگین در اولین بازی برابر فرانسه آغاز کرده بودند، در دومین دیدار خود متفاوت ظاهر شده و موفق شدند با کسب پیروزی برابر تونس، امیدهای خود برای صعود به دور حذفی را زنده نگه دارند.

بردی که در نیمه اول تثبیت شد

جدال بین استرالیا و تونس در حالی آغاز شد که شاگردان جلال القادری با اندوخته یک امتیازی از دیدار اول برابر دانمارک پا به میدان گذاشته بودند و می‌توانستند با کسب پیروزی در این دیدار، به راه‌یابی به مرحله بعدی رقابت‌ها بسیار نزدیک شوند. با این وجود بازی بر خلاف انتظار، نماینده آفریقا آغاز شد و استرالیایی‌ها موفق شدند با گل مهاجم خود میچل دوک در دقیقه 23 از رقیب پیش بیفتد. در ادامه هر دو تیم با ارائه یک نمایش متعادل با حفظ همین نتیجه به رختکن رفتند.

تلاش بی نتیجه تونسی‌ها تا آخرین لحظه

نیمه دوم با برتری نسبی نماینده آفریقا آغاز شد. تونس در نیمه دوم 57 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشت و تا پایان بازی تلاش برای رسیدن به دروازه حریف تا آخرین لحظات از سوی شاگردان القادری ادامه پیدا کرد اما انسجام استرالیا در فاز تدافعی و برتری فیزیکی نسبت به تونس، تلاش‌های نماینده آفریقا را بی نتیجه گذاشت و در نهایت بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود استرالیا به پایان رسید. با کسب این پیروزی استرالیا سه امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و تونس با یک امتیاز در قعر جدول ماند تا با در نظر گرفتن بازی سخت روز آخر برابر فرانسه به احتمال فراوان شانسی برای ماندن در قطر نداشته باشد.

امید به صعود

شرایط برای استرالیا متفاوت است. شاگردان آرنولد در صورتی که امروز دانمارک از پس فرانسه برنیاید، با کسب یک تساوی در روز آخر برابر دانمارک می‌توانند تاریخ سازی کرده و به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری