football360 logo

فرانسه در دور حذفی؛ نبرد استرالیا و دانمارک برای صعود

05 آذر 1401 ساعت 22:016 نظر
فرانسه در روز رکوردشکنی امباپه به دور بعدی راه یافت.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های فرانسه و دانمارک در ورزشگاه 974 به قضاوت سیمون مارسینیاک لهستانی دیدار دوم مرحله گروهی خود را برگزار کردند. 

در 17 دیدار قبلی این 2 تیم، فرانسه 8 بار و دانمارک 7 بار به پیروزی رسیدند. 2 بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید.  آخرین جدال این 2 تیم در شهریور امسال در چارچوب مسابقات لیگ ملت های اروپا بود که با نتیجه 2 بر صفر به سود دانمارک به پایان رسید. 

فرانسه با 3 تغییر نسبت به بازی قبلی به میدان آمد. تئو هرناندز به جای برادرش لوکاس، اوپامکانو و ژول کونده به جای کوناته و پاوارد به میدان آمدند. 

دانمارک 4 تغییر نسبت به بازی اول داشت. سیمون کیائر، توماس دلینی، کسپر دولبرگ و آندریاس اولسن جای خود را به ویکتور نلسون، یسپر لیندستروم، آندریاس کورنلیوس، میکل دامسگارد دادند.

فرانسه (3-2-1-4) :

هوگو یوریس، ژول کونده، رافائل واران (از دقیقه 75 ابراهیم کوناته)، دایو اوپامکانو، تئو هرناندس، آئوریلین شوامنی، آنتوان گریزمان، آدرین ربیو، عثمان دمبله (از دقیقه 75 کینگزلی کومان)، الیور ژیرو (از دقیقه 63 مارکوس تورام)، کیلیان امباپه

سرمربی: دیدیه دشان

دانمارک (3-4-3):

کسپر اشمایکل، ویکتور نلسون، آندریاس کریستنسن، یسپر لیندستروم (از دقیقه 85 کریستین نورگارد)، یواکیم آندرسن، یواکیم مایله، پی‌یر امیل هویبرگ، آندریاس کورنلیوس (از دقیقه 45 مارتین برایتویت)، راسموس کریستنسن، کریستین اریکسن، میکل دامسگارد

سرمربی: کسپر هیولمن

نیمه اول

با توجه به حضور پرتعداد و کیفیت بالای بازیکنان هجومی فرانسه، بازیکنان دانمارک دفاع در نیمه زمین خودی را در دستور کار داشتند.   

دقیقه 20 آندریاس کریستنسن کارت زرد اول را به دلیل خطا روی امباپه دریافت کرد. دقیقه 21 اشمایکل ضربه سر ربیو را دفع کرد. خطای کورنلیوس روی ژیرو با کارت زرد همراه شد. دقیقه 31 اشمایکل ضربه کُنده را مهار کرد. دقیقه 40 دمبله از سمت راست فرار کرد و با پاس عرضی امباپه را در موقعیت گل قرار داد اما ضربه امباپه فضای بالای دروازه را شکافت. دقیقه 43 کُنده کارت زرد گرفت. 

نیمه اول با 52 درصد مالکیت توپ، بدون ضربه کرنر و شوت درون چارچوب برای دانمارک و 48 درصد مالکیت توپ، یک ضربه کرنر و 2 شوت درون چارچوب برای فرانسه پایان گرفت. 

نیمه دوم

بازی با روند متعادل نیمه اول ادامه پیدا کرد. دقیقه 57 امباپه به تنهایی به قلب دفاع دانمارک زد و شوت او را اشمایکل مهار کرد. ضربه گریزمان در دقیقه 60 بی‌دقت بود و به بیرون رفت.

قفل دروازه دانمارک در دقیقه 61 توسط امباپه باز شد. با پاس گریزمان، امباپه به سمت دروازه دانمارک هجوم برد و هرناندز را در سمت چپ دروازه صاحب توپ کرد. امباپه توپ برگشتی هرناندس را وارد دروازه کرد. 

خوشحالی خروس ها دوام نداشت و آندریاس کریستنسن از سردرگمی دفاع فرانسه در ضربه کرنر استفاده کرد و با ضربه سر در دقیقه 68 با پاس گل یواکیم آندرسن بازی را به تساوی کشید. این اولین ضربه به چارچوب دانمارک بود که به گل تبدیل شد. 

در دقیقه 80 ضربه قیچی برگردان ربیو از بالای دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 87 خوشحالی به اردوی آبی‌ها بازگشت و امباپه گل دوم تیمش را روی سانتر گریزمان به ثمر رساند. این سی و یکمین گل ملی و هفتمین گل او در جام جهانی بود که رکورد 6 گل تیری هانری را شکست.  

بازی با نتیجه 2 بر یک، بدون تغییر در درصد مالکیت توپ نسبت به نیمه اول با 6 ضربه به چارچوب و 8 کرنر برای فرانسه در مقابل 2 ضربه به چارچوب و 4 کرنر به پایان رسید. دانمارک برای صعود از گروهی با حضور تونس و استرالیا به 3 امتیاز احتیاج داشت اما عملکرد محافظه‌کارانه  در زمین برای تحقق این خواسته کافی نبود. 

با این نتیجه فرانسه صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. بعد از 2 بازی مشابه با جام‌جهانی قبلی، شاید فرانسه بازی سوم مشابه خود را مقابل آرژانتین برگزار کند و این به معنای حذف قهرمان جهان یا ناکامی مسی در کسب جام‌جهانی باشد. 




نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری