football360 logo

چالش جدید برای داور الکلاسیکو؛ «لاهوز» مصاف ایران-آمریکا را قضاوت می‌کند

06 آذر 1401 ساعت 19:3093 نظر
داور باتجربه اسپانیایی به عنوان داور دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا معرفی شد.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، سه‌شنبه هشتم آذرماه از ساعت 22:30 به وقت تهران باید به مصاف تیم ملی آمریکا برود. مسابقه‌ای که در آن سرنوشت تیم صعودکننده به مرحله حذفی از گروه دوم جام جهانی مشخص می‌شود و شاگردان کارلوس کی‌روش این شانس را دارند تا بتوانند با موفقیت در این مسابقه، برای نخستین‌بار به مرحله حذفی صعود کنند.

کمیته داوران فیفا برای قضاوت این مسابقه حساس به سراغ انتخاب داور اسپانیایی رفته و آنتونیو متئو لاهوز 45 ساله به عنوان داور مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا معرفی شد. داور باتجربه‌ای که در جام جهانی 2022 قطر در مصاف تیم‌های ملی قطر و سنگال قضاوت موفقی داشت و حالا باید دومین چالش خود در این رقابت‌ها را در یکی از مهم‌ترین مسابقات مرحله گروهی تجربه کند.

لاهوز که داوری سرشناس و باتجربه در فوتبال جهان به شمار می‌رود، سابقه قضاوت در الکلاسیکو را دارد. او همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 به عنوان داور اول، مصاف تیم‌های چلسی و منچسترسیتی را قضاوت کرد و حالا باید در چالشی جدید، دوئل تیم‌های ملی ایران و آمریکا را قضاوت نماید.

داور 45 ساله اسپانیایی از سال 2011 وارد لیست داور فیفا شده و در یازدهمین سال فعالیت بین‌المللی‌اش در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد و به نظر می‌رسد این رقابت‌ها، آخرین ماموریت این داور اسپانیایی در ادوار جام جهانی باشد. در 2 دیدار قبلی ایران، رافائل کلاوس از برزیل و ماریو اسکوبار از گواتمالا قضاوت کردند و حالا داوری سرشناس به نام متئو لاهوز قرار است نبرد شاگردان کارلوس کی‌روش و گرگ برهالتر را داوری کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری