football360 logo

پیراهن مکزیک زیر پای مسی؛ بوکسور معروف کاپیتان را تهدید کرد!

07 آذر 1401 ساعت 13:3848 نظر
لیونل مسی در حرکتی عجیب، پیراهن مکزیک را در رختکن آرژانتین لگد کرد!

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال آرژانتین شنبه شب گذشته در دومین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2022 در یک جدال حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف مکزیک رفت و با گل‌های لیونل مسی و انزو فرناندس به پیروزی  ۲ بر صفر دست پیدا کرد تا امیدهای خود برای صعود از گروه سوم رقابت‌ها را زنده نگه داشته و شکست روز اول برابر عربستان سعودی را فراموش کند. اما این پیروزی برای آرژانتین حاشیه‌هایی به همراه داشت که امروز سر از فضای مجازی در آورد.

پیراهن مکزیک زیر پای کاپیتان آرژانتین!

لیونل مسی کاپیتان آرژانتین که گل اول کشورش برابر مکزیک را به زیبایی به ثمر رساند در پایان بازی پیراهن خود را با یکی از بازیکنان حریف عوض کرد و آن را با خود به رختکن برد. ماجرا از جایی آغاز شد که بازیکنان آرژانتین در رختکن پس از کسب این پیروزی شیرین به رقص و پایکوبی پرداختند. مسی که پیراهن مکزیک را به دست داشت به جای قرار دادن آن در جایی مناسب، آن روی زمین انداخت و زمانی که برای پایکوبی می‌خواست از جای خود بلند شود با یک لگد به پیراهن مکزیک این کار را انجام داد! اما این پایان کار نبود و مسی تقریبا ایستاده بر پیراهن مکزیک شروع به پایکوبی و آوازخوانی کرد.
ویدئو مربوط به این اتفاق عجیب از ساعاتی پیش در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و با واکنش شدید هواداران مکزیک روبرو شده است.

بوکسور معروف مکزیکی؛ مسی دعا کند که دست من به او نرسد!

قابل توجه‌ترین واکنش کاربران در فضای مجازی به حرکت عجیب و دور از انتظار لیونل مسی به کانِلو آلوارس بوکسور معروف مکزیکی مربوط می‌شود. آلوارس با واکنش به این حرکت در صفحه شخصی خود نوشت: «مسی را دیدید که با پیراهن و پرچم ملی ما زمین را تمیز می‌کرد؟! مسی از خدا بخواهد که او را پیدا نکنم! همین طور که من به آرژانتین احترام می‌گذارم مسی هم باید به مکزیک احترام بگذارد. در مورد کشور آرژانتین صحبت نمی‌کنم. روی صحبت من مسی و کار بچگانه و غیرقابل قبول او است. کسی که از کشورش دفاع نکند یک بی همه چیز است! هوادار فوتبال بودن یک چیز است و هویت داشتن یک چیز دیگر! زنده باد مکزیک!»

دفاع سریع آگوئرو از مسی

سرخیو آگوئرو مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین در واکنشی سریع نسبت به پیام کانِلو آلوارس در دفاع از مسی نوشت: «آقای کانِلو دنبال بهانه و مشکل سازی نباش، مطمئنا از فوتبال و اتفاقاتی که در رختکن می‌افتد خبر نداری. پیراهن‌ها پس از بازی به دلیل خیس بودن از عرق همیشه روی زمین هستند و بعد از آن هم اگر خوب ببینی مسی در حال در آوردن کفش از پای خود است و بدون اینکه قصدی داشته باشد به پیراهن برخورد می‌کند.»

کاپیتان عذرخواهی می‌کند؟

با جو ایجاد شده در فضای مجازی بر علیه مسی و فراگیر شدن فیلم مربوط به این حرکت ناشایست باید منتظر ماند و دید آیا لیونل مسی به دلیل بی احترامی به پرچم کشور مکزیک از هواداران و مردم این کشور عذرخواهی خواهد کرد یا خیر. عدم واکنش و عذرخواهی مسی نسبت به این اتفاق می‌تواند طی روزهای آینده به تنش‌های احتمالی بین هواداران ۲ تیم که در قطر حضور دارند دامن بزند و درگیری‌های حتی خونین بین هواداران را رقم بزند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری