football360 logo

تعویض عجیب در واپسین لحظات قبل از شروع بازی؛ گزارشگر بی‌بی‌سی هم متوجه نشد!

07 آذر 1401 ساعت 02:187 نظر
پیش از آغاز دیدار مراکش مقابل بلژیک، یک تعویض عجیب رخ داد.

به گزارش فوتبال 360، تیم‌های ملی مراکش و بلژیک از دور دوم بازی‌های گروهی، ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در این بین، پیش از آغاز بازی و درحالی که یاسین بونو در ترکیب اعلام شده حضور داشت، سرانجام بازی را از روی نیمکت دنبال کرد.

یک ساعت پیش از آغاز دیدار که ترکیب 2 تیم اعلام شد، نام یاسین بونو همچون دیدار گذشته این تیم مقابل کرواسی در ترکیب به چشم می‌آمد و سنگربان 31 ساله آماده بود تا دومین کلین‌شیتش در جام‌جهانی 2022 را به ثبت برساند. او هنگام گرم کردن، جدی‌تر از همه کار را دنبال می‌کرد و حتی در مراسم آغازین پیش از بازی، در کنار سایر بازیکنان مشغول سرود خواندن شد.

کلین‌شیت، توفیق اجباری منیر

در عکس تیمی اما یاسین بونو ناگهان جایش را به منیر محمدی داد و در وقفه‌ای که بین خواندن سرود تا گرفتن عکس تیمی پیش آمده بود، سرمربی مراکش تصمیم جالب توجهی گرفته بود. سرانجام یاسین بونو روی نیمکت نشست و منیر محمدی بازی را روی خط دروازه آغاز کرد که در نهایت درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و با 3 مهار سرنوشت‌ساز، توانست دروازه را مقابل خط تهاجمی بلژیک بسته نگه دارد. نکته جالب توجه در این میان، این بود که حتی گزارشگران شبکه بی‌بی‌سی، گای موبری و جرمین جیناس هم متوجه این تغییر نشدند و با وجود تغییر شماره بازیکن روی خط دروازه، منیر محمدی را تا دقیقه 38 به نام یاسین بونو صدا می‌زدند.

عذرخواهی پس از 38 دقیقه

البته از آنجایی که داور چهارم تابلویی برای این تعویض بالا نبرده و تیم مراکش بدون سر و صدای خاصی یاسین بونو را با منیر محمدی جایگزین کرده بود، طبیعی بود گزارشگر بازی توجه خاصی به این تعویض نداشته باشد و چه بسا بازیکنان بلژیک هم تا دقایقی چند از بازی، متوجه این تغییر نشده بودند. «موردی هست که باید پیش از این می‌گفتم! از همه بینندگان عذرخواهی می‌کنم. در دروازه مراکش، پیش از آغاز بازی یک تغییر رخ داده و محمدی جایگزین بونو شده است. من اکنون شماره دروازه‌بان را دیدم و او شماره 12 است، منير محند محمدي الكجوي. اما کاملاً در نظر من شبیه به بونو می‌آمد. ما به زودی دلیل این اتفاق را بررسی کرده و به اطلاع شما می‌رسانیم. این احتمال وجود دارد که بونو احساس خوشایندی نداشته و به همین دلیل است که پیش از آغاز بازی، وقفه‌ای نسبتاً طولانی میان خواندن سرود ملی تا دست دادن کاپیتان این تیم با ادن ازار پیش آمد». این صحبت‌های گزارشگر دیدار بود.

شجاعت بونو، عامل اصلی تعویض!

در نهایت مشخص شد ادعای گزارشگر درست بوده و سرمربی مراکش، ولید رگراکی در این باره گفت: «بونو در دیدار برابر کرواسی ضربه‌ای به سرش خورد و کمی درد به همراه تاری دید داشت. مطمئن نبود مقابل بلژیک قابلیت به میدان رفتن داشته باشد. ما تمام تلاشمان را کردیم تا به این بازی برسد اما چند دقیقه مانده به آغاز دیدار و پس از گرم کردن، اعلام کرد احساس خوبی ندارد. او این صداقت را داشت تا درخواست کند بازیکن جانشین را به میدان بفرستیم».


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری