football360 logo

شکست سپاهان در نبرد حیثیتی فوتبال زنان؛ ملوان در سیرجان 7 تایی شد!

11 آذر 1401 ساعت 15:3013 نظر
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان با برد مهم خاتون در اصفهان و جشنواره گل شهرداری سیرجان در خانه به پایان رسید.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز به ایستگاه ششم خود رسید و باید 2 مسابقه در اصفهان و سیرجان برگزار می‌شد، مسابقه‌ای که نتایج آن می‌توانست در تعیین سرنوشت تیم صدرنشین بسیار حائزاهمیت باشد و مهم‌ترین تقابل هفته باید میان 2 سرمربی باتجربه فوتبال زنان یعنی مریم ایراندوست و مرضیه جعفری در ورزشگاه صفاییه اصفهان برگزار می‌شد.

خاتون، برنده بازی بزرگ هفته

تیم‌های سپاهان اصفهان و خاتون بم به عنوان 2 تیم مدعی قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان امروز باید در ورزشگاه صفاییه اصفهان برابر هم صف‌آرایی می‌کردند، آن‌هم در شرایطی که خاتون با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری سیرجان در جایگاه دوم جدول بود و سپاهان اصفهان هم با یک امتیاز کمتر نسبت به 2 تیم کرمانی در رتبه سوم قرار داشت.

2 تیم نمایش پایاپای و جذابی را از خود به اجرا گذاشتند و تصور می‌شد، نبرد مدعیان قهرمانی لیگ با تساوی بدون گل به پایان برسد اما بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان سرنوشت مسابقه را تغییر داد و در واپسین دقایق بازی توانست گل بزند تا خاتون بم با درخشش و گلزنی زهرا قنبری بتواند یکی از مهم‌ترین دیدارهای خود در نیم‌فصل نخست را با پیروزی پشت سر بگذارد و در نقطه مقابل، سپاهانی‌ها بعد از شکست مقابل شهرداری سیرجان، دیدار برابر دیگر مدعی کرمانی را هم با شکست به پایان ببرند.

برد پرگل سیرجانی‌ها با درخشش 2 ستاره

شهرداری سیرجان امروز در خانه پذیرای ملوان بندرانزلی بود و شاگردان مریم جهان‌نجاتی با توجه به دوئل مدعیان در بازی همزمان، قصد لغزش برابر ملوان را نداشتند. البته که ملوانی‌ها هم در تلاش بودند تا فاصله یک امتیازی خود تا صدر جدول را جبران کنند و بعد از مدت‌ها مجدداً بتوانند به رتبه نخست در لیگ برتر فوتبال زنان صعود کنند اما شبنم بهشت و افسانه چترنور 2 ستاره تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان به روند فوق‌العاده خود در لیگ پانزدهم ادامه دادند و در همان 15 دقیقه ابتدایی کار را تمام کردند.

سیرجانی‌ها در فاصله 4 دقیقه توانستند با درخشش بهشت و چترنور به 3 گل برسند تا در دقیقه 12، نتیجه 3 بر صفر روی اسکوربورد ورزشگاه نقش ببندد! حملات ادامه‌دار شاگردان جهان‌نجاتی باعث شد تا نیمه نخست با برتری 5 گله برای شهرداری سیرجان به پایان برسد و در نیمه مربیان هم شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین برد هفته بازهم نصیب سبزپوشان سیرجانی شود و آن‌ها بتوانند موقعیت خود در رتبه نخست جدول را تثبیت نمایند.

پیکان البرز در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3 بر یک ایساتیس کران فارس را شکست بدهد. پالایش گاز ایلام در خانه توانست با درخشش سمیه خرمی و روژین تمریان برابر تیم تازه لیگ برتری شده بادرود تهران به برتری 4 گله دست پیدا کند. زارع باتری سنندج هم در خانه کامبکی فوق‌العاده را توانست در نیمه مربیان به‌ثبت برساند و با نتیجه 2 بر یک از سد کیان نیشابور گذشت.

نتایج هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان

*جمعه یازدهم آذرماه

سپاهان اصفهان 0-1 خاتون بم

شهرداری سیرجان 7-1 ملوان بندرانزلی

پیکان البرز 3-1 ایساتیس کران فارس

پالایش ‌گاز ایلام 4-0 بادرود تهران

زارع باتری سنندج 2-1 کیان نیشابور

در پایان رقابت‌های هفته ششم، تیم شهرداری سیرجان با 16 امتیاز و تفاضل 20+ توانست موقعیت خود در در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان را حفظ کند و خاتون بم هم با 16 امتیاز و تفاضل 13+ در رتبه دوم جایگاهش دست‌نخورده ماند. تیم سپاهان اصفهان هم با قبول شکست در خانه، فاصله‌اش تا صدر جدول به 4 امتیاز افزایش پیدا کرد و با 12 امتیاز در موقعیت سوم ماند.

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم شهرداری سیرجان در هفته هفتم باید شیراز سفر کنند و مقابل ایساتیس کران فارس قرار گیرند و در دیگر مسابقه مهم هفته هفتم هم خاتون بم در خانه پذیرای پیکان البرز خواهد بود. گفتنی است دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال زنان، جمعه هجدهم آذرماه از ساعت 13 به صورت همزمان پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری