football360 logo

قطر 2022 به رنگ آبی و اناری؛ 14 بارسایی در مرحله حذفی جام جهانی!

11 آذر 1401 ساعت 23:3921 نظر
بهترین رکورد تاریخ بارسلونا همچنان در جام جهانی به چشم می‌آید.

به گزارش فوتبال 360، باشگاه بارسلونا 17 نماینده در جام جهانی دارد که رکوردی منحصر به فرد برای آبی و اناری‌ها در تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید. موضوع زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم از این 17 نماینده حالا 14 نفر در مرحله حذفی قرار گرفته‌اند و تنها سه نفر به کشور خود بازمی‌گردند. نکته‌ای که برای بارسا هم مثبت و هم منفی به حساب می‌آِید. موفقیت بازیکنان به همراه تیم‌های ملی کشورشان می‌تواند تاثیرات خوبی در روحیه آنها برای ادامه فصل داشته باشد و از طرفی حضور تا روزهای پایانی جام می‌تواند باعث خستگی آنها شده و کیفیت این بازیکنان برای ادامه فصل و بازی‌های باشگاهی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خیمه سنگین بارسا روی اردوی اسپانیا؛ 8 آبی و اناری در لاروخا!

بخش عمده‌ای از نمایندگان بارسا در جام جهانی متعلق به اردوی اسپانیا است که البته این موضوع بی ارتباط به حضور لوئیس انریکه روی نیمکت اسپانیا نیست. پدری، گاوی، اریک گارسیا، سرخیو بوسکتس، یوردی آلبا، بالده، آنسو فانی و فران تورس، 8 بارسایی حاضر در اردوی اسپانیا هستند. پنجشنبه شب جنجالی قطر، اسپانیا را در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار داده بود اما اتفاقات عجیب و غریب در دو دیدار هم زمان گروه پنجم در نهایت با صعود شاگردان انریکه به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید تا مراکش رقیب بعدی لاروخا باشد.

سایر صعودکننده‌ها

ژول کونده و عثمان دمبله به همراه فرانسه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و به نظر نمی‌رسد فعلا قصد ترک قطر را داشته باشند. رافینیا به همراه بزریل پیش از رسیدن به دور پایانی صعود خود را مسجل کرده بود و ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ با هلند بلیت خود را در مرحله حذفی رزرو کرده‌اند. چهاردهمین بارسایی حاضر در مرحله حذفی کسی نیز جز رابرت لواندوفسکی که با تاریخ سازی به همراه کشورش حالا در مرحله حذفی قرار گرفته است.

3 بارسایی ناکام

از جمع 17 آبی و اناری حاضر در جام 3 نفر زودتر از بقیه به خانه باز می‌گردند. آندرس کریستینسن دانمارکی و مارک آندره ترشتگن آلمانی دو نامی هستند که پیش از این با جام خداحافظی کردند. به این جمع باید حذف شده روز پایانی مرحله گروهی را اضافه کرد: رونالد آرائوخو اروگوئه‌ای که تیم ملی کشورش در عین ناباوری به دلیل تفاضل گل کمتر در مقایسه با کره جنوبی از دور بازی‌ها کنار رفت آخرین شگفتی مرحله گروهی جام جهانی را به نام خود به ثبت رساند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری