football360 logo

آرژانتین با اعتماد به نفس مقابل استرالیا به میدان می‌رود؛ کانگورو در چنگ آلبی سلسته

12 آذر 1401 ساعت 08:439 نظر
آرژانتین و استرالیا از ساعت 22:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبال 360، یاران لیونل مسی که با درخشش در 2 بازی پایانی دور گروهی به خوبی خاطرات تلخ شکست غیرمنتظره مقابل عربستان سعودی را به دست فراموشی سپردند، برای صعود به جمع 8 تیم برتر جام، مانعی سرسخت همچون استرالیا را مقابل خود می‌بینند.

یک هشتم نهایی

آرژانتین – استرالیا

شنبه 12 آذر

ساعت 22:30

استادیوم احمد بن علی (الریان)

داور: شیمون مارچینیاک (لهستان)

شانس پیروزی آرژانتین در پایان 90 دقیقه: 81.8 درصد

شانس پیروزی استرالیا در پایان 90 دقیقه: 5 درصد

آرژانتین که به عنوان یکی از مدعیان اصلی فتح جام به قطر سفر کرده، موفق شد در نهایت صدرنشینی‌اش بالاتر از لهستان را تثبیت کرده و مهر تاییدی بر این ادعا بزند که شکست نابه‌هنگام مقابل عربستان سعودی در آغاز مسابقات، اتفاقی بیش نبوده است. در همین رابطه، رودریگو د‌پائول که به سبب عملکردش در بازی مقابل سعودی‌ها با شدیدترین انتقادات مواجه شد، معتقد است آرژانتین به خوبی راه پیروزی در تورنمنتی چنین بااهمیت را پیدا کرده و هیچکس نمی‌تواند میزان عشقی که هافبک اتلتیکو مادرید به بر تن کردن پیراهن تیم ملی کشورش دارد را زیر سوال ببرد؛ پیراهنی که او به گفته خودش، تا سر حد جان برای اثبات شایستگی‌هایش نسبت به بر تن کردن آن تلاش خواهد کرد.

مسی باید طلسم دور حذفی را بشکند!

آرژانتین که در آخرین دیدار دور گروهی، در نهایت نیمه‌شب مقابل لهستان پیروزی را جشن گرفت، بازهم باید از ساعت 22:30 به مصاف حریفش برود که این موضوع به مذاق لیونل اسکالونی خوش نیامده و به احتمال فراوان، امشب آنخل دی‌ماریا را روی نیمکت خواهد نشاند. بازیکنی که در دقیقه 59 دیدار مقابل لهستان، از بازی خارج شد و طبق ادعای سرمربی، آن لحظه با احساس ناخوشایندی روبه‌رو بوده است. در این میان، لیونل مسی که پنجمین جام‌جهانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و تا به حال موفق نشده گلزنی در بازی‌های دور حذفی مسابقات را تجربه کند، هر 8 گلش در تاریخ این تورنمنت را در دور گروهی به ثمر رسانده و این درحالی است که ستاره آرژانتینی، حضور در دیدار فینال را هم تجربه کرده است. لئو در بازی‌های دور حذفی، 23 شانس گلزنی داشته که هیچ کدام به هدف ننشسته‌اند. البته او در هر 3 دوره اخیر، حضور در دور یک هشتم نهایی را تجربه کرده و به عنوان تنها بازیکن حاضر در مسابقات لقب می‌گیرد که موفق شده در دور یک هشتم نهایی جام‌های‌جهانی 2010، 2014 و 2018 زمینه‌ساز گلزنی هم‌تیمی‌هایش شود. رباینده 7 توپ طلا، هرگز نمی‌خواهد جای جام‌جهانی را در ویترین افتخاراتش خالی ببیند. بنابراین، استرالیا مطلوب‌ترین حریف کاپیتان برای شکستن طلسم خواهد بود.

2 تیم، با 2 ترکیب کاملاً متفاوت!

از طرف مقابل استرالیا با وجود شروع نه چندان قابل قبول و بدون شک مورد انتظار، مقابل مدافع عنوان قهرمانی به خوبی از پس اثبات شایستگی‌هایش در دیدار مقابل دانمارک و تونس برآمد و شاگردان گراهام آرنولد، حداقل روی کاغذ تفاوت زیادی با تیم مقابلشان دارند. هیچ کدام از 11 بازیکن استرالیا که در دیدار مقابل دانمارک به میدان رفتند و صدالبته موفق به کسب پیروزی ارزشمند شدند در سطح باشگاهی در 5 لیگ معتبر اروپایی توپ نمی‌زنند و از قضا 4 نفر هم در سطح اول فوتبال باشگاهی یک کشور به میدان نمی‌روند. آرژانتینی‌ها اما همگی بازیکنان حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی و باشگاه‌های لیگ قهرمانان هستند. تیم پیروز در این دیدار در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار هلند و ایالات متحده خواهد رفت و در صورت صعود به نیمه‌نهایی، در یک قدمی رسیدن به فینال، تیمی به جز ژاپن، برزیل، کرواسی و کره‌جنوبی سد راهشان نخواهد شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری