football360 logo

«سه‌شیر» به دنبال رزرو چهارمین بلیت یک‌چهارم؛ قهرمان قاره، رخ‌ به‌ رخ نایب قهرمان

13 آذر 1401 ساعت 10:557 نظر
انگلیس و سنگال از ساعت 22:30 برای تعیین چهارمین تیم حاضر در دور یک‌چهارم نهایی بازی می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، انگلیس پس از صعود قابل پیش‌بینی به دور یک‌هشتم نهایی به عنوان صدرنشین، حالا برای ادامه مسیرش در این تورنمنت و حضور در جمع 8 تیم برتر جهان، باید مقابل قهرمان آفریقا قرار بگیرد که موفق شد در مصاف رو در رو مقابل اکوادور، گوی رقابت را از حریف برای صعود به عنوان تیم دوم گروه نخست برباید.

یک هشتم نهایی

انگلیس - سنگال

یکشنبه 13 آذر

ساعت 22:30

استادیوم البیت (الخور)

داور: ایوان بارتون (السالوادور)

شانس پیروزی انگلیس در پایان 90 دقیقه: 63.5 درصد

شانس پیروزی سنگال در پایان 90 دقیقه: 13.8 درصد

شاگردان ساوت‌گیت بخت اول پیروزی در این دیدار خواهند بود و در اولین تقابل تاریخشان با سنگال به چیزی کم‌تر از پیروزی راضی نخواهند شد. به خصوص آن که قهرمان آفریقا بدون سادیو مانه به مصاف نایب قهرمان اروپا می‌آید. هرچند سنگال نشان داد به مانه متکی نبوده و رایس شب سختی را در مصاف با هافبک‌های فیزیکی سنگال پشت سر خواهد گذاشت. انگلیس که دوره گذشته موفق شد به نیمه‌نهایی برسد در صورت صعود از این مرحله برای اولین بار پس از سال 2006 تحت هدایت اریکسون، 2 صعود متوالی به جمع 8 تیم برتر جام را این بار تحت هدایت ساوت‌گیت تجربه می‌کند.

به انتظار درخشش مجدد کین

انگلیس که با به ثمر رساندن 9 گل از دور گروهی به بهترین شکل خارج شد، امیدوار است باز هم درخشش هری کین در این مسابقه، سنگال را هم از پیش رو کنار بزند و آماده مصاف احتمالی با فرانسه شود؛ دیداری بسیار سخت برای انگلیس در راه رسیدن به فینال که به احتمال فراوان، برنده این دیدار یک پای فینال خواهد بود. آقای گل دور گذشته مسابقات اگرچه تا به اینجا گلزنی را در قطر تجربه نکرده اما در نقشی متفاوت، کاملاً درخشان ظاهر شده و پس از ارسال پاس گل برای رشفورد و استرلینگ در دیدار برابر ایران، زمینه‌ساز گلزنی فیل فودن مقابل ولز هم شد و انتظارات امسال بیش از آن که مبنی بر گلزنی هری کین باشد در ارسال پاس گل از جانب او خلاصه می‌شود.

ماموریت غیرممکن سنگال!

سنگال که با غیبت سرمربی‌اش در جلسات تمرینی اخیر پا به این دیدار می‌گذارد در صورتی که موفق به رقم زدن شگفتی شود، برای اولین بار در تاریخ جام‌جهانی 3 پیروزی را تجربه خواهد کرد. «شیرهای ترانگا» پیش از این در سال 2002، با تجربه تنها 2 پیروزی به دور یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی رسیده بودند که بهترین عملکرد تاریخ این تیم در مجموع تنها 2 بار حضور در جام جهانی هم در همان سال رقم خورد. آن‌ها در دور گروهی با شگفتی‌سازی مقابل فرانسه پیروز شدند و در نهایت با 2 تساوی بعد از دانمارک به دور حذفی راه یافتند. در دور یک هشتم نهایی سوئد را از پیش روی برداشته و در نهایت رویایشان مقابل ترکیه در دور یک‌چهارم نهایی متوقف شد. تیم پیروز در این دیدار در دور یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار فرانسه و لهستان خواهد رفت و در صورت صعود به نیمه‌نهایی در یک قدمی رسیدن به فینال، تیمی به جز مراکش، اسپانیا، پرتغال و سوئیس سد راهش نمی‌شود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری