football360 logo

با چهره‌های تیم ملی؛ ستاره‌ مارکا

15 آذر 1401 ساعت 10:0169 نظر
«رامین رضاییان» یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی 2022 قطر بود.

به گزارش فوتبال 360، تنها بازیکن ایرانی حاضر در تیم منتخب روزنامه مارکای اسپانیا. برخلاف انتظارات آن بازیکن مهدی طارمی نیست و رامین رضاییان است که توانسته به این تیم راه پیدا کند. بازیکنی که بدون شک اطلاق عنوان بهترین بازیکن تیم ملی ایران اگر مهدی طارمی نبود برازنده‌اش بود. رامین رضاییان به عنوان بازیکنی که تا 3 ماه مانده به جام‌جهانی اصلا قرار نبود در این رقابت‌ها حاضر باشد چهره ویژه تیم ملی بود. بازی خوب و استاندارد، گل زیبا و اشک‌ها و لبخندهایش او را بیش از بقیه بازیکنان تیم‌ملی در معرض توجه قرار دارد. از معدود بازیکنانی که در آن شرایط هم فضای مجازی و ارتباط با هواداران تیم‌ملی را هم فراموش نکرد.

غیبت او در اولین بازی مقابل انگلیس همه را غافلگیر کرد. در زمان اسکوچیچ، بازیکنی که همه کارشناسان موافق و مخالف این مربی به حضورش در ترکیب تیم ملی انتقاد داشتند صادق محرمی بود. بازیکنی که گفته می‌شد در حضور سرمربی جدید رنگ پیراهن تیم‌ملی را هم شاید نبیند. او در بازی با انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفت و البته در دو بازی بعدی مشخص شد که این تصمیم تا چه حد اشتباه بوده است. 

رامین رضاییان با 3 ایجاد موقعیت و 3 بار گرفتن خطا از بازیکنان حریف بازی موثر هجومی را ارائه داد و در خط دفاع هم عملکرد خوبی داشت و در باخت سنگین مقابل انگلیس هم در زمین حضور نداشت.

البته بعد از گل پولیسیچ به ایران، باشگاه چلسی با انتشار تصویری از لحظه گلزنی پولیسیچ در کنار رامین رضاییان با تمجید از گلزن آمریکایی نوشت:«هر چقدر به او نزدیک شوید نمی‌توانید مهارش کنید!» این جمله طنز به نوعی کنایه به شماره 23 تیم ملی بود اما به‌هرحال عملکرد قابل دفاع او در قطر بر کسی پوشیده نیست.

رامین رضاییان با بازگشت به لیگ برتر باید به سپاهانی که حال و روز خوبی ندارد کمک کند و روزهایی سخت‌تر از قطر در انتظارش است. بهترین بازیکن سپاهان که با 3 گل و 2 پاس گل به خوبی توانسته جای دانیال اسماعیلی‌فر را در این تیم پرکند بعد از جام‌جهانی وظیفه سنگین‌تری را روی دوشش حس می‌کند. او امیدوار است که در زمان حضورش در قطر، ژوزه مورایس تیمی را آماده کرده باشد که بتواند رامین رضاییان را به جامی که برای آن به اصفهان آمده برساند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری