football360 logo

شوخی جنجالی با انگلیس عصبانی؛ پنالتی هری کین به فرودگاه رسید!

21 آذر 1401 ساعت 23:4918 نظر
توییت شرکت هواپیمایی ایرلندی «رایان ایر» جنجالی شد.

به گزارش فوتبال 360، شرکت هواپیمایی ایرلندی «رایان ایر» که به دلیل پروازهای کم‌هزینه و اقتصادی شهرت دارد، پس از تمسخر خروج انگلیس از جام جهانی با استفاده از توییت گستاخانه «آن‌ها به خانه می‌آیند» با واکنش شدید روبه‌رو شد.

پس از باخت 2 بر یک تیم ساوت‌گیت مقابل فرانسه، این شرکت هواپیمایی به طرز تمسخرآمیزی شعار انگلیس در جام جهانی را در توییتر با گفتن «آن‌ها به خانه می‌آیند» بالای تصویری از تابلوی خروج از فرودگاه تکرار کرد. در این تصویر رایان ایر، با طعنه زدن به ناکامی تیم انگلیس در کسب جام و کاربرد نام خانوادگی سرمربی این تیم در خدمات فرودگاهی از عبارت‌های رایج در فرودگاه و گمرک مانند «بدون بار قابل اظهار» و «خروجی جنوبی» استفاده کرد. 

شوخی جالب

کاربران شبکه‌های اجتماعی بر سر این شوخی اختلاف نظر داشتند و یکی گفت: «شما با این توییت مشتریان زیادی را از دست دادید». یکی دیگر از مشتریان گفت: «اگر اشتباه می‌کنم مرا تصحیح کنید. ایرلند حتی به مرحله گروهی جام جهانی نرسید چه برسد به این که در مرحله یک هشتم یا مراحل بالاتر حذف شود»

مشتری دیگری گفت: «شاید اگر برای خدمات‌رسانی به مشتریان و به روز نگه‌داشتن مسافران در هنگام  تاخیرهای 7 ساعته بدون اطلاع‌رسانی قبلی تلاش کنید، مشابه آنچه که در کارزارهای تبلیغاتی رایان‌ایر انجام می‌دهید، ما در ساعت 3 صبح در فرودگاه دوبلین بدون اطلاع از زمان پرواز به خانه گیر نمی‌کردیم!»

با این حال دیگران این شوخی را خنده‌دار می‌دانستند و یکی به شوخی به پنالتی هری کین اشاره می‌کرد. آن‌ها پرسیدند: «آیا ضربه پنالتی نزدیک بود به یکی از هواپیماهای شما برخورد کند؟». این شرکت هواپیمایی در پاسخ گفت: «تقریباً برخورد کرد» و با انتشار یک ویدئوی ساختگی از فاصله نزدیک یک توپ فوتبال با یکی از هواپیماهایش، این پاسخ را تکمیل کرد.

قلب ما شکست

توقع از تیم ملی انگلیس در بازی با فرانسه بسیار بالا بود. بسیاری از هواداران بر این باور بودند که امسال سه‌شیر به ناکامی 56 ساله خود پایان می‌دهد. تیم در نیمه اول یک بر صفر شکست خورد و در اوایل نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. بعد از دریافت گل دوم، کاپیتان هری کین در دقیقه 84 یک بار دیگر فرصت داشت گل تساوی را بزند اما ضربه پنالتی او از بالای تیر افقی دروازه هوگو لوریس به بیرون رفت و این ناراحتی هواداران انگلیس را به همراه داشت.  

یکی از تماشاگران انگلیسی در فرودگاه در حال بازگشت به خانه با استفاده از پرواز شرکت رایان ایر، گفت « من نمی توانم آن‌ها را سرزنش کنم. بازیکنان همه کار کردند اما نمی توان انتظار داشت در ضربات پنالتی جام جهانی را ببریم و در جریان بازی باز گل نزنیم. ما در یک سوم دفاعی زمین حریف به سرعت و فشار بیش‌تری نیاز داشتیم. فرانسه این توانایی را داشت و ما نداشتیم. قلب ما شکست». این تماشاچی در مورد این که آیا ساوت‌گیت باید به کار خود ادامه دهد یا خیر پاسخ داد: «فکر می‌کنم، بله. او هنوز قرارداد دارد و باید حداقل تا یورو 2024 بماند. من مطمئن هستم ادی هاو (سرمربی نیوکاسل) در آینده جانشین او خواهد شد». 

*امیر خردمند
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری