football360 logo

تجویز «چایی شیرین» در اردوی قهرمان جهان؛ دمبله، مبتکر طب سنتی!

26 آذر 1401 ساعت 11:055 نظر
عثمان دمبله برای درمان مبتلایان به ویروس شتر، ابتکار قابل توجهی داشته است.

به گزارش فوتبال 360، شمار بازیکنان بیمار در اردوی تیم ملی فرانسه به 5 نفر رسیده و درحالی که تنها یک روز و نیم تا آغاز دیدار فینال باقی مانده است، موجی از نگرانی در اردوی تیم ملی فرانسه ایجاد شده و علاوه بر هواداران این تیم، کادر فنی هم نگران از دست دادن جام قهرمانی در یک قدمی رسیدن به آن، به ساده‌ترین شکل ممکن هستند.

دایو اوپامکانو، آدرین ربیو، رافائل واران، کینگزلی کومن و ایبراهیما کوناته تا به حال ابتلایشان به این ویروس محرز شده و اصلاً بعید نیست در فاصله کم‌تر از 48 ساعت تا آغاز دیدار فینال جام‌جهانی مقابل آرژانتین، شمار مبتلایان در اردوی فرانسه بیش از این شود.

دمبله، نگرانی ندارد!

عثمان دمبله اما از این بابت نگرانی ندارد و در مصاحبه با RMC اعلام کرد: «ما از انتشار این ویروس در اردوگاه تیم، هیچ واهمه‌ای نداریم! دایو اوپامکانو و آدرین ربیو، دل‌درد و سردرد داشتند. بنابراین من تصمیم گرفتم برایشان چایی به همراه زنجبیل و عسل درست کنم و به خوردشان دادم. اکنون حال عمومی هر 2 نفرشان رو به بهبود است و مشکلی برای همراهی تیم در دیدار فینال نخواهند داشت. دایو پس از ابتلا به بیماری پس از دیدار مقابل انگلیس، بهبودی‌اش را به دست آورده و من پس از یک روز، موفق شدم به دیدار او بروم. البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این کار را انجام دادم و ماسک بر صورت داشتم. او اکنون احساس بسیار بهتری دارد و هرگز نگرانی بابت این اتفاق، در میان کادر فنی یا بازیکنان وجود ندارد. ما تنها باید پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم. همین!»

کسب تجربه در زمان مصدومیت

دمبله که از زمان پیوستن به بارسلونا، مدت زمان قابل توجهی را به سبب مصدومیت از شرایط بازی به دور بوده و تجربه کافی در گذراندن زمان همراه با پزشکان تیم و حضور در کلینیک‌های درمانی دارد، با تجویز طب سنتی باعث شده هواداران این تیم، این اتفاق را دست‌مایه طنز قرار دهند و مدعی شوند دمبله در این مدت 4 سال که موفق به انجام بازی‌های قابل توجه برای بلوگرانا نشد، مشغول یادگیری اصول اولیه استفاده از طب سنتی برای درمانی بیماری‌های خاص بوده و حالا زمان استفاده از تجربه‌هایش فرا رسیده است. او با کسب تجربه در این 4 سال، احتمالاً به زودی یک پزشک حاذق هم خواهد شد!


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری