football360 logo

گران‌ترین بازیکنان فانتزی؛ دلاری‌ها!

26 آذر 1401 ساعت 17:0017 نظر
بازیکنان استقلال و پرسپولیس نمایندگان زیادی در لیست گران‌ترین بازیکنان فوتبال فانتزی سایت 360 دارند.

به گزارش فوتبال 360‏‏‌‏‏‏، گران‌ترین بازیکنان فوتبال فانتزی فوتبال 360 چه کسانی هستند؟ هنگام انتخاب تیم فانتزی بزرگترین دغدغه این است که بازیکنانی با قیمت‌های کمتر انتخاب شود اما در این میان هم بازیکنانی هستند که با توجه به کیفیت‌شان هر قیمتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود، توسط کاربران انتخاب می‌شوند. گران‌ترین بازیکنان فانتزی فوتبال 360 چه کسانی هستند؟

گران‌ترین دروازه‌بان‌ها

3 دروازه‌بان توانسته‌اند در صدر دروازه‌بان‌های گران‌قیمت لیگ برتر قرار بگیرند. 3 دروازه‌بانی که حدس‌زدن نام آن‌ها کار سختی نیست. مسافران جام‌جهانی که از قطر به لیگ برتر برگشته‌اند. 2 دروازه‌بان‏‏، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی که فرصت بازی پیدا کردند و پیام نیازمند که روی نیمکت نشست. این 3 دروازه‌بان با 3 تیم مدعی یعنی استقلال و پرسپولیس و سپاهان بازی‌های لیگ را استارت خواهند زد. 

گران‌ترین مدافعان

برخلاف دروازه‌بان‌ها‏‌، در میان مدافعان نام غایبان جام‌جهانی در این لیست دیده می‌شود. در صدر آن‌ها امید نورافکن حضور دارد که در آخرین لحظه از سفر با تیم ملی بازماند و علاوه برخودش همه غافلگیر شدند. باید منتظر شروع بازی‌ها ماند تا مشخص شود که نورافکن توانسته با این شوک کنار بیاید یا نه. دیگر بازیکن این لیست هم‌پست نورافکن است. جعفر سلمانی که به همراه نورافکن رقیب مشترکی به نام ابوالفضل جلالی دارد. بعد از دفاع چپ‌ها نوبت به دفاع راست‌ها می‌رسد. دانیال اسماعیلی‌فر و رامین رضاییان که یکی از آن‌ها به قطر رفت و دیگری در تهران ماند و حالا در ادامه لیگ انگیزه زیادی دارند تا ثابت کنند کدام یک بازیکن بهتری هستند.

گران‌ترین هافبک‌ها

در صدر این لیست نام یک خارجی دیده می‌شود. کوین یامگا از استقلال بازیکنی است که توانسته بالاتر از هافبک‌های ایرانی عنوان گران‌ترین را به خودش اختصاص بدهد. بعد از مهره کلیدی استقلال، 2 بازیکن از پرسپولیس نامشان دیده می‌شود؛ مهدی ترابی و سعید صادقی دوم و سوم هستند. سعید صادقی با اینکه این فصل نتوانسته به اندازه فصل گذشته شگفتی‌ساز شود اما عملکرد خوبی با پیراهن پرسپولیس به نمایش گذاشته است.

گران‌ترین مهاجمان

باز هم یک خارجی اما این‌بار از پرسپولیس. یورگن لوکادیا که آقای گل لیگ است در این لیست هم در صدر قرار گرفته است. در میان مهاجمان ایرانی هم نام شهریار مغانلو و بعد از او هم کاوه رضایی و محمد محبی دیده می‌شود. مهاجمانی که رقابت آن‌ها برای آقای گلی از جذابیت‌های هفته‌های باقی مانده لیگ است. اتفاقی که علاوه بر جذابیت‌ها و افتخارات فردی‏، کمک بزرگی به تیم‌های آن‌ها در راه قهرمانی است.

گران‌ترین بازیکن لیگ

2 خارجی سرخابی. یورگن لوکادیا و کوین یامگا بالاتر از بازیکنان ایرانی توانسته‌اند با توجه به عملکردشان لقب گران‌ترین بازیکنان لیگ را به خود اختصاص بدهند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری