football360 logo

اتحادیه فوتبال آمریکا تحقیقاتش را آغاز می‌کند؛ سیلی ۳۲ ساله سرمربی تیم ملی به صورت همسر!

14 دی 1401 ساعت 17:404 نظر
برهالتر با یادآوری یک خاطره تلخ، آینده‌اش در تیم ملی ایالات متحده را به خطر انداخت.
به گزارش فوتبال 360، تجربه موفق ایالات متحده در جام‌جهانی 2022 که با صعود از گروه و همچنین ایستادن در جمع 16 تیم برتر جهان همراه بود، نشان از پتانسیل بالای فوتبال آن سوی آتلانتیک در آستانه برگزاری جام‌جهانی 2026 داشت.
گرگ برهالتر سرمربی این تیم که از سال 2018 سکان هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده دارد، آینده‌اش روی نیمکت سرمربیگری این تیم برای جام‌جهانی در خاک ایالات متحده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و درحالی که فوتبال این کشور در انتظار تعیین تکلیف وضعیت تیم ملی پس از یک جام‌جهانی موفق است، سرمربی در اظهار نظری جالب توجه، پرده از یک خاطره تلخ پس از حدود 30 سال برداشت که ممکن است او را در دادگاه بدون شاکی خصوصی، محکوم کند.
تبعات یک رفتار پس از 32 سال
برهالتر که دوران حرفه‌ای فوتبالش به عنوان بازیکن را از سال 1993 آغاز کرد و به لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا هم رسید، مدعی شده در سال 1991 و زمانی که تنها 18 سال داشته، با همسرش که آن زمان هنوز ازدواجشان رسمی نشده بود، کتک کاری فیزیکی کرده است! همه‌چیز از یک ایمیل دریافتی در بحبوحه برگزاری جام‌جهانی 2022 آغاز شد. ایمیلی که نشان می‌داد برهالتر هرگز قادر نخواهد بود آن خاطره تلخ را فراموش کند. بنابراین سرمربی تیم ملی ترجیح داد خود به آن واکنش نشان داده و شخصاً ماجرا را پیش از آنکه یک نفر دست به افشاگری بزند، تایید کند. البته هنوز مشخص نشده آن ایمیل از جانب چه کسی برای سرمربی ارسال شده است.
یک «بلک‌میل»، ماجرا را پیچیده کرد
برهالتر گفت: «همزمان با برگزاری مسابقات جام‌جهانی 2022، من ایمیلی دریافت کردم مبنی بر آنکه یک نفر معتقد بود از من اسنادی دارد که قادر است ادامه زندگی را برایم مختل کند! این ماجرای شخصی، مربوط به سال‌ها پیش بوده است. البته من و همسرم روسالیند، تصمیم گرفته‌ایم ابعاد این ماجرا را به وضوح منتشر کرده و واقعیت را پس از سال‌ها اعلام کنیم. این ماجرایی است که اگرچه میان ما 2 نفر اتفاق افتاده اما بازگو کردنش، درس‌های با ارزشی را برای سایر افراد دارد!»
آن پاییزِ تلخِ 1991
برهالتر ادامه داد: «در پاییز 1991، من نیمه گمشده‌ام را پیدا کرده بودم. به‌تازگی 18 سال را تمام کرده و شادابی دوران کالج را با خود به همراه داشتم. زمانی که برای اولین بار روسالیند را دیدم، با او به صحبت کردن پرداختم و فهمیدم چه احساس مشترکی با یکدیگر داریم. روسالیند شخص بسیار قابل اعتمادی بود و زمانی که با او صحبت می‌کردم، انگار سالها بود که یکدیگر را می‌شناختیم. بنابراین، شروع به قرار گذاشتن کردیم و پس از 4 ماه، آن اتفاق تلخ رخ داد. اتفاقی که می‌توانست آینده رابطه‌مان را کاملاً خراب کند و این از بزرگواری روسالیند بود که رابطه‌مان را تمام نکرد».
چه خوب که تماس گرفتی!
گرگ و روسالیند که حالا با یکدیگر ازدواج کرده و ثمره رابطه‌شان، 4 فرزند تقریباً بزرگسال است، پس از آن اتفاق به مدت ۷ ماه با یکدیگر قهر بودند و برهالتر در این باره می‌گوید: «یک شب به کلوپ شبانه رفته بودیم و من چنان در نوشیدن افراط کرده بودم که رفتارم در اختیار خودم نبود. ناگهان بحثی میان ما صورت گرفت و من با سیلی، به صورت روسالیند زدم. پس از بازگشت به حالت عادی، متوجه رفتار شرم‌آورم شدم، از روسالیند عذرخواهی کردم و خانواده‌ام را در جریان اتفاق گذاشتم. به دوستانم هم همه‌چیز را گفتم.
می‌خواستم مسئولیت تمام و کمال رفتار ناخوشایند خودم را بپذیرم و روسالیند هم خانواده‌اش را در جریان این اتفاق گذاشته بود. گمان می‌کردم رابطه‌مان به اتمام رسیده اما پس از 7 ماه، تماسی از جانب روسالیند دریافت کردم که مدعی شد کینه‌ای از من به دل نگرفته و هرچند بسیار ناراحتش کرده‌ام اما همچون یک انسان بالغ فکر می‌کند و نمی‌خواهد به خاطر یک اشتباه، رابطه‌مان را نابود کند. از آن روز به بعد، من هرگز چنین رفتار زننده‌ای را تکرار نکردم و همواره ترس از دست دادن روسالیند را با خودم داشته‌ام. باید اقرار کنم هیچ جای دفاعی در این ماجرا باقی نمی‌ماند و از یادآوری‌اش احساس شرمندگی می‌کنم».
ابتدا وایت و حالا برهالتر
به عقیده برهالتر، آن اتفاق رابطه‌شان را مستحکم‌تر کرده و آنها در 5 کشور مختلف زندگی مشترک را تجربه کرده‌اند. با دوستانی بسیاری نشست و برخاست داشته و تحسین همه‌شان را مبنی بر کیفیت رابطه و صمیمیت در زندگی مشترکشان برانگیخته بودند. این دومین پرونده خشونت علیه زنان در جامعه ورزش ایالات متحده، حین 48 ساعت گذشته است که ابعاد گسترده‌ای پیدا می‌کند. پیش از این، دِینا وایت، رئیس انجمن یو‌اف‌سی با ویدیویی منتشر شده در فضای رسانه‌ای مواجه شد که هنگام مستی در کلوپ شبانه‌ای همزمان با آغاز سال جدید، با سیلی به صورت همسرش می‌زند. البته در آن ویدئو، ابتدا اَن، همسر آقای رئیس به صورتش سیلی می‌زند و سپس این درگیری بالا می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری