football360 logo

پایان غیرمنتظره «وریا» در فولاد؛ خداحافظی به مقصد نامشخص!

04 بهمن 1401 ساعت 16:38114 نظر
«جواد نکونام» نام کاپیتان سابق استقلال را در جمع بازیکنان مازاد تیمش قرار داد.

به گزارش فوتبال 360، در ادامه فعالیت نقل‌وانتقالاتی فولاد خوزستان در بازار زمستانه، جواد نکونام امروز به سراغ تکمیل فهرست بازیکنان خروجی تیمش رفت و روی نام 2 بازیکن خط قرمز کشید. احمد عبدالله‌زاده که گل پیروزی‌بخش فولادی‌ها را در اراک به‌ثمر رسانده بود، یکی از بازیکنانی بود که امروز در فهرست مازاد نکونام قرار گرفت و در کنار او، نام وریا غفوری هم به فهرست بازیکنان مازاد فولاد اضافه شد تا خیلی زود دوران حضور کاپیتان سابق استقلال در اهواز به پایان برسد.

وریا غفوری بعد از قهرمانی با استقلال در لیگ بیست‌ویکم و جدایی پرماجرایش از جمع آبی‌پوشان پایتخت، با درخواست جواد نکونام به فولاد خوزستان پیوست اما نتوانست به لحاظ فنی، انتظارات نکونام را برآورده کند. غفوری در 6 بازی در ترکیب اصلی فولاد در نیم‌فصل نخست به میدان رفت و در 6 بازی هم در نقش یار جانشین به ترکیب فولادی‌ها اضافه شد اما عملکرد نه‌چندان خوب غفوری باعث شد تا در آستانه پایان کار بازار نقل‌وانتقالات زمستانه، جواد نکونام به سراغ حذف نام مهره باتجربه تیمش از فهرست فولاد برود.

در انتظار یک سورپرایز؛ «وریا» به استقلال بر می‌گردد؟

استقلال در لیگ بیست‌ودوم در سمت راست خط دفاعی صالح حردانی و کوین یامگا را داشته که بیشتر فرصت بازی به ستاره فرانسوی رسیده اما با این وجود در هفته‌های اخیر، حردانی هم توانسته به ترکیب آبی‌پوشان پایتخت اضافه شود. با توجه به تراکم موجود در سمت راست خط دفاع استقلال شاید به لحاظ فنی خرید وریا غفوری چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

گفته می‌شود مدیران استقلال برای تکریم کاپیتان باتجربه خود به دنبال جذب او هستند تا در پایان لیگ بیست‌ودوم، وریا غفوری در لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کند. هر چند که این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما با توجه به روابط خوب علی فتح‌الله‌زاده با وریا غفوری، بازگشت دوباره مدافع آبی‌ها دور از ذهن نیست.

پیشنهاد مدیران تراکتور به «خمس»؛ «غفوری» در تبریز؟

تراکتور تبریز در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به دنبال جذب یک دفاع راست مطمئن است تا در کنار محمد آقاجانپور، سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان تبریزی برای نیم‌فصل دوم کامل باشد و پاکو خمس در این پست، احساس کمبود بازیکن نداشته باشد. گفته می‌شود بعد از اعلام فهرست مازاد فولاد و قرار گرفتن نام وریا غفوری در جمع بازیکنانی که جواد نکونام به آن‌ها نیاز ندارد، مدیران باشگاه تراکتور، غفوری را به سرمربی اسپانیایی تیم خود پیشنهاد داده‌اند.

پاکو خمس در حال بررسی شرایط است و باید دید آیا در 48 ساعت آینده این سرمربی اسپانیایی برای جذب وریا غفوری چراغ سبز نشان خواهد داد و مدیران باشگاه تراکتور با غفوری به توافق نهایی برای جذب او می‌رسند یا کاپیتان سابق استقلال تصمیم دیگری برای ادامه مسیر فوتبالی خود می‌گیرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری