football360 logo

آگوئرو در مقام حمایت از رفتار آرژانتینی‌ها؛ وکیل مدافع شیطان

07 بهمن 1401 ساعت 01:2921 نظر
سرخیو آگوئرو معتقد است زلاتان باید نگران تیم ملی خودش باشد.
به گزارش فوتبال 360، زلاتان ایبراهیموویچ که دیگر از بازی‌های ملی خداحافظی کرده و موفق نشده فصل جاری در پیراهن میلان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود، حدود یک ماه پس از پایان جام‌جهانی درباره حواشی دیدار فینال لب به سخن گشود و انتقادات تندی علیه بازیکنان تیم ملی آرژانتین مطرح کرد.
ایبرا که خود سلطان حواشی خارج از زمین مسابقه بوده، هرچند با امباپه ابراز همدردی کرده و مسی را لایق کسب جام دانسته بود اما اذعان داشت سایر بازیکنان آرژانتین لیاقت احترام را ندارند و رفتارهایشان در جشن قهرمانی نشان می‌داد از بابت قهرمان نشدن در آینده اطمینان دارند. در همین رابطه، سرخیو آگوئرو که خود در جشن قهرمانی آرژانتین حاضر بود، به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و زلاتان را به بی‌ادبی متهم کرد.
زلاتان نیز در استادیوم لوسیل حاضر بود و دیدار فینال را از روی سکوها در کنار پل پوگبا و امانوئل مکرون تماشا کرد. آگوئرو حالا در پاسخ زلاتان گفته است: «به نظر من این کمال بی‌ادبی یک نفر را می‌رساند که بگوید تیم ملی آرژانتین دیگر جام نخواهد برد. زلاتان باید به جای صحبت درباره تیم ملی آرژانتین و نگرانی درباره قهرمانان جهان، درباره تیم ملی خودش و بازیکنان هم‌تیمی‌اش صحبت کند و نگران آنها باشد که در جام جهانی گذشته حاضر نبودند و به افتخار خاصی هم در تاریخشان دست نیافته‌اند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری