football360 logo

شب سرد مهاجمان ایرانی در اروپا؛ لژیونر گلزن یعنی «کنعانی‌زادگان»!

09 بهمن 1401 ساعت 23:1811 نظر
در بین ستاره‌های شاغل در کشورهای اروپایی و آسیایی، یک مدافع در این هفته‌ها گلزن‌ترین لژیونر ایرانی محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، مهمترین اتفاق یکشنبه برای لژیونرهای ایرانی، گلزنی دوباره محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. کنعانی‌زادگان در کنار شجاع خلیل‌زاده، بازیکنان ثابت الاهلی در بازی این هفته با ام‌صلال بودند. زمانی که الاهلی با یک گل عقب بود، صاحب پنالتی شد و کنعانی‌زادگان با فریب دروازه‌بان حریف گل مساوی را زد. این پنجمین گل کنعانی‌زادگان در این فصل محسوب می‌شد که برای یک مدافع میانی، آمار درخشانی محسوب می‌شود. الاهلی توانست در این بازی، 3 بر یک برنده شود.

برد با زوج ایرانی

کایسری اسپور هم با حضور دو بازیکن ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی، روبروی استانبول اسپور قرار گرفت و 4-2 برنده شد. حسینی و کریمی، نود دقیقه کامل در زمین حضور داشتند. مامه تیام بازیکن سابق استقلال دقیقه 85 به زمین رفت و دقیقه 89، پاس چهارمین گل تیمش را داد. محمد نادری در مساوی 1-1 آلتای اسپور مقابل کچیورنگوجو در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و یک کارت زرد گرفت.

بازگشت «جهانبخش»

علیرضا جهانبخش در بازی فاینورد و توئنته، به ترکیب اصلی تیمش برگشت. او 76 دقیقه در زمین بود و تیمش، با مساوی 1-1 زمین را ترک کرد. شهاب زاهدی هم 66 دقیقه در بازی با موزوکووسد، در ترکیب پوشکاش بود و نتوانست گل بزند. زمانی که او از بازی بیرون رفت، نتیجه صفر بر صفر بود و در دقایق پایانی، پوشکاش یک گل خورد و بازی را واگذار کرد. 

نیمکت نشینی‌های «آزمون»

نیمکت نشینی‌های سردار آزمون، در لورکوزن ادامه دارند. آزمون در بازی خانگی و حساس بایرلوکوزن با دورتموند، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و دقیقه 80 که تیمش 2-0 عقب بود، به زمین رفت. حضور آزمون هم نتوانست سرنوشت مسابقه را تغییر دهد. کریم انصاری‌فرد در بازی اومونیا و پافوس، شرایط مشابهی داشت. انصاری‌فرد برای دومین بازی پیاپی، به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و تاثیری در نتیجه بازی نگذاشت. اومونیا و پافوس، با نتیجه بدون گل مساوی شدند.

حضور ثابت کاپیتان

کاپیتان تیم ملی ایران، در بازی آ.ا.ک مقابل آریس، در ترکیب اصلی بود. احسان حاج‌صفی که پس از جام جهانی دوباره به بازیکن فیکس آ.ا.ک تبدیل شد، به عنوان مدافع چپ در ترکیب تیمش قرار داشت و تیمش برد آسانی را با 3 گل تجربه کرد. دقیقه 79، سرمربی آ.ا.ک حاج‌صفی را بیرون کشید و به او استراحت داد. میلاد محمدی همچنان بخاطر مصدومیت، در لیست آ.ا.ک قرار ندارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری