football360 logo

توصیه به فانتزی‌بازها؛ آشنایی با آماده‌ترین‌ها

22 بهمن 1401 ساعت 15:4615 نظر
«مهدی قایدی»، «هانسل زاپاتا» و «ریکاردو آلوز» بازیکنانی هستند که شانس خوبی دارند که در این هفته امتیاز مناسبی کسب کنند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور نهم فوتبال فانتزی با برگزاری دیدارهای هفته بیستم لیگ دنبال می‌شود. کاربران این رقابت جذاب تا روز یکشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰ فرصت دارند تا ترکیب مدنظر خود را در این هفته اعمال کنند ولی قبل از آن پیشنهاد می‌شود که این مطلب را بخوانند.

بازگشت غایب‌ها به میادین

در دور قبلی فوتبال فانتزی چند عنصر کلیدی و امتیازآور دفاعی غایب بودند. علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و امید نورافکن پس از یک هفته غیبت به میادین برمی‌گردند. حسین حسینی هم پس از چند هفته مصدومیت به تمرینات بازگشته است و می‌تواند در بازی بعدی استقلال بازی کند. عناصر دفاعی استقلال شانس بالایی برای کلین‌شیت در دیدار با پیکان دارند. پیکان ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد و در ۵ مصاف قبلی با استقلال توفیقی در گلزنی نداشته است. 

دومین بازیکن امتیازآور این فصل، عزت پورقاز، به خاطر ضایعه‌ای که در زندگی شخصی دچار آن شده است، وضعیت نامشخصی در بازی با پرسپولیس دارد. مس رفسنجان که یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد با فولاد خوزستان بازی می‌کند که در ۴ دیدار قبلی تنها یک گل زده و برای این تیم هم می‌توان شانس بالایی برای کلین‌شیت متصور بود. پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را دارد و عناصر دفاعی مطلوبی در این تیم برای فوتبال فانتزی به چشم می‌خورد. 

مهاجمان استقلال، آماده‌ترین عناصر هجومی لیگ

استقلال در ۳ بازی قبلی ۱۰ گل زده و از نظر هجومی در حال حاضر در بهترین فرم قرار دارد و طبیعتاً بازیکنان این تیم از شانس بالایی برای گلزنی در این هفته برخوردار هستند. مهدی قایدی مهاجم این تیم در شرایط آرمانی به سر می‌برد. این بازیکن در ۲ بازی اخیر به طور متوسط ۱۱.۵ امتیاز کسب کرده است.

هانسل زاپاتا هافبک آلومینیوم دیگر بازیکن آماده این روزهای لیگ است. این بازیکن در ۴ هفته گذشته به طور متوسط 7.5 امتیاز به دست آورده است. محمدرضا آزادی هم‌تیمی زاپاتا هم از جمله چهره‌های درخشان این فصل است. این مهاجم در ۴ بازی قبلی در هر مسابقه ۱۰ امتیاز کسب کرده است.

از عناصر هجومی پرسپولیس هم نباید غافل شد. شیخ دیاباته در گذشته نشان داده زمانیکه به فرم ایده‌آل برسد به هیچ تیمی رحم نخواهد کرد. این بازیکن که هفته گذشته ۲ گل زد در این هفته می‌تواند تهدید جدی برای هودار باشد. لئاندرو پریرا هم ظاهراً از این هفته شرایط بازی دارد. اگر این بازیکن مثل دیگر مهاجم‌های خارجی این فصل پرسپولیس باشد، گزینه خوبی برای فانتزی‌بازها خواهد بود. 

سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و بازیکنانی نظیر شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده شانس زیادی برای اثرگذاری روی گل در دربی اصفهان دارند. ریکاردو آلوز با ۱۱ پاس گل بهترین پاسور لیگ است و بیشترین تاثیرگذاری روی گل را در این فصل داشته است. بزرگترین بُرد را در این فصل آن ۹ درصد از کاربرانی داشتند که از عارف رستمی هافبک مس کرمان استفاده کردند. این بازیکن که تنها ۴.۵ واحد پولی قیمت دارد با ۳۸ امتیاز، امتیازآورترین هافبک لیگ است. این بازیکن در ۴ هفته اخیر ۴ گل زده است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری