football360 logo

تیم منتخب هفته 23؛ ضد قرمز!

23 اسفند 1401 ساعت 11:3058 نظر
استقلال، سپاهان و گل‌گهر بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته دارند.

به گزارش فوتبال360؛ هفته بیست‌وسوم، هفته‌ای رویایی برای چند تیم بود. سپاهان با تک گل محمد کریمی، پرسپولیس نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش را به رتبه سوم فرستاد. استقلال هم به لطف درخشش ستاره‌های بوشهری‌اش، از این فرصت استفاده کرد و سال را بالاتر از پرسپولیس تمام کرد. محبی پاس‌گل داد و یامگا و قایدی در این بازی برای استقلال گل زدند تا همچنان بهترین گلزن تیم‌شان باقی بمانند. در جشن بدرقه امیر قلعه‌نویی هم رضا شکاری و نوید عاشوری حسابی گل کاشتند. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

آرمان شهدادنژاد/ دروازه‌بان/ مس کرمان/ نمره 7.86

بهترین بازیکن بازی مس کرمان و هوادار، دروازه‌بان تیم میهمان بود. شهدادنژاد با اینکه یک گل خورد، اما بابت 5 مهار شوتی که داشت بهترین دروازه‌بان هفته شد. به لطف این درخشش، دو تیم با تساوی به بازی خاتمه دادند.

میلاد زکی‌پور/ دفاع/ سپاهان/ نمره 7.48

زکی‌پور در مهار دانیال اسماعیلی‌فر و امید عالیشاه، دو بازیکن سمت راست پرسپولیس موفق بود. زکی‌پور 2 عملکرد دفاعی هم داشت. او در روزی که تیمش از پرسپولیس گل نخورد، یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. 

رامتین سلیمان‌زاده/ دفاع/ مس رفسنجان/ نمره 7.55

گل نخوردن از تیمی که آقای پاس‌گل و دو تا از بهترین گلزنان فصل را در اختیار دارد، ماموریت سختی بود که بازیکنان مس رفسنجان از پس آن برآمدند. سلیمان‌زاده در بهترین نمایش فصلش، 12 مرتبه با عملکردهای دفاعی خطر را از دروازه تیمش دور کرد تا تراکتور فقط یک شوت به چارچوب مس بزند.

کوین یامگا/ دفاع/ استقلال/ نمره 7.73

ششمین گل این فصل ستاره استقلال، برخلاف گل‌های قبلی از نقطه پنالتی نبود. یامگا این‌بار با جاگیری مناسب و در حرکتی تمرین شده، از ضربه ارسالی از نقطه کرنر برای استقلال گل زد. یامگا در بازی با فولاد، با 7 دفع خطر، دومین بازیکن برتر تیمش در فعالیت‌های دفاعی هم بود.

محمد کریمی/ هافبک/ سپاهان/ نمره 7.96

دقیقه (4+90) بازی با پرسپولیس، انتخاب محمد کریمی برای زدن اول گل فصلش بود. گلی که احتمالا سرنوشت قهرمان فصل را عوض کرد. کریمی در این بازی یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخته بود.

نوید عاشوری/ هافبک/ گل‌گهر/ نمره 8.84

ستاره تیم امیر قلعه‌نویی مقابل نفت مسجد سلیمان، نوید عاشوری بود. بازیکنی که هم گل زد و هم پاس‌گل داد. عاشوری در این مسابقه 5 مرتبه هم با پاس‌‌های‌کلیدی موقعیت ساخته بود. عاشوری با 4 گل و 4 پاس‌گل، جزو تاثیرگذارترین بازیکنان فصل است.

محمد محبی/ هافبک/ استقلال/ نمره 7.76

محبی برخلاف همیشه که برای گلزنی تلاش می‌کند، در بازی با فولاد در نقش گل‌ساز ظاهر شد. او در این بازی فقط یک شوت زد که آن هم در چارچوب نبود. او اما 3 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت که حاصل آن یک گل برای استقلال بود. محبی تا پیش از این در لیگ جاری فقط یک پاس‌گل داده بود.

مهدی قایدی/ هافبک/ استقلال/ نمره 8.84

قایدی در بازی با فولاد 6 شوت زد که نیمی از شوت‌های او در چارچوب بود. قایدی در این فصل بیشترین شوت و شوت در چارچوب را برای استقلال زده است. او مقابل فولاد، ششمین گل فصلش را هم جشن گرفت تا در کنار یامگا، عنوان بهترین گلزن این فصل استقلال را از دست ندهد.

احمد شریعت‌زاده/ مهاجم/ نفت آبادان/ نمره 8.05

بازیکن 20ساله صنعت‌نفت آبادان، آمار فوق‌العاده‌ای در بازی با ملوان داشت. او به تنهایی 10 مرتبه دروازه ملوان را تهدید کرد. شریعت‌زاده 6 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت و 4 شوت هم زد تا تنها گل تیمش را به‌ثمر برساند. این اولین گل شریعت‌زاده در این فصل بود.

محمدرضا سلیمانی/ مهاجم/ ذوب‌آهن/ نمره 7.95

سلیمانی در بازی با نساجی 5 شوت زد که 2 شوت او در چارچوب بود و تنها گل بازی را زد. سلیمانی با 2 پاس‌کلیدی، در خلق موقعیت هم فعال بود. ذوب‌آهن با تک گل سلیمانی و کسب این 3 امتیاز، به رتبه تک رقمی رسید.

رضا شکاری/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 9.39

بهترین بازیکن هفته، رضا شکاری بود. بازیکنی که مقابل نفت مسجدسلیمان 6 شوت زد و 4 شوت او در چارچوب بود. حاصل این تلاش او، یک گل بود. شکاری 3 مرتبه هم با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته بود که حاصل آن هم 2 پاس‌گل بود. این پنجمین عملکرد برتر بازیکنی در یک مسابقه از این فصل است.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری