football360 logo

تیم رویایی دور دوازدهم فوتبال فانتزی؛ زمان درخشش هافبک‌ها

23 اسفند 1401 ساعت 18:1012 نظر
هر ۵ بازیکن برتر هفته هافبک هستند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، در پایان هفته بیست و سوم لیگ، تیم رویایی این دور از فوتبال فانتزی معرفی شده است. کاربری با انتخاب این تیم می‌توانست حداکثر امتیاز برای این هفته که ۱۰۵ امتیاز بود کسب کند. گل‌گهر، پیکان و ذوب‌آهن تیم‌هایی هستند که با حضور ۲ نماینده بیشترین بازیکن را در تیم منتخب دارند.

دروازه‌بان: حسین پورحمیدی

حسین پورحمیدی باز هم در این هفته خوش درخشید. این دروازه‌بان با کلین‌شیت در این بازی با سبقت از علیرضا بیرانوند رکورد بیشترین کلین‌شیت را به نام خود کرد. سنگربان آلومینیوم در بازی با پیکان، دومین بازیکن برتر زمین شد و ۳ مهار داشت تا با ۹ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شود و در کنار جفرسون باهیا مدافع مس رفسنجان، امتیازآورترین بازیکن این فصل باشد.

مدافعان: رامتین سلیمان‌زاده، آرمان اکوان و امیر طاهر

رامتین سلیمان‌زاده مدافع مس رفسنجان بهترین بازیکن بازی با پیکان شد و با ۹ امتیاز، امتیازآورترین مدافع این هفته بود. این مدافع تنها مدافعی بود که بیش از ۶ امتیاز کسب کرد. برای تکمیل تیم رویایی هفته باید از بین ۲۵ مدافع با امتیاز ۶ دو مدافع انتخاب می‌شدند و آرمان اکوان از ذوب‌آهن و امیر طاهر از پیکان با قیمت ۴ که قیمت کمتری داشتند در این تیم قرار گرفتند.

هافبک‌ها: رضا شکاری، نوید عاشوری، محمد شریعت‌زاده، احمد نصیری و محمد کریمی

۵ بازیکن برتر این هفته از پست هافبک بودند. این ۵ بازیکن موفق به گلزنی در این هفته شدند. رضا شکاری ستاره این هفته بود. این بازیکن یک گل زد، ۲ پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد تا با ۱۵ امتیازآورترین بازیکن هفته شود. نوید عاشوری دیگر بازیکن موثر گل‌گهر بود. این بازیکن یک گل زد و یک پاس گل داد. محمد کریمی تک گل حساس‌ترین بازی هفته را زد و ۱۱ امتیاز گرفت. احمد نصیری و احمد شریعت‌زاده هم گل زدند و هم در بین بازیکنان برتر زمین بودند.

مهاجمان: محمدرضا سلیمانی و مهدی قایدی

از ۱۳ گل این هفته تنها ۳ گل توسط مهاجمان به ثمررسیده شد و از این ۳ مهاجم ۲ مهاجم به تیم رویایی راه یافتند. این ۲ مهاجم عملکرد یکسانی داشتند. محمدرضا سلیمانی و مهدی قایدی یک گل زدند و بهترین بازیکن زمین شدند تا با ۹ امتیاز، امتیازآورترین مهاجمان این هفته لیگ بودند. قایدی سومین مهاجم امتیازآور این فصل از لیگ است. 



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری