football360 logo

۱۰ بازیکن برتر سال ۱۴۰۱؛ پدیده‌ای به نام «حسین‌زاده»

01 فروردین 1402 ساعت 23:5521 نظر
«امیرحسین حسین‌زاده» در رده دهم بهترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

در پایان سال ۱۴۰۱، مجموعه فوتبال ۳۶۰، اقدام به معرفی ۱۰ بازیکن برتر فوتبال ایران در این سال نموده است. این انتخاب بر اساس بررسی کارشناسان این مجموعه از عملکرد بازیکنان شاغل در ایران و لژیونرها در رقابت‌های باشگاهی و ملی در سال گذشته صورت گرفته است. نفر دهم این فهرست امیرحسین حسین‌زاده است که در این سال نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

«حسین‌زاده» عصای دست «فرهاد» در راه قهرمانی

امیرحسین حسین‌زاده در لیگ بیست و یکم به عنوان یک بازیکن جوان به استقلال پیوست و توانست فراتر از حد تصور ظاهر شود و نقش کلیدی در قهرمانی این تیم ایفا کند. این بازیکن در روزهای پایانی فصل گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای داشت. حسین‌زاده در ۷ بازی پایانی لیگ در سال ۱۴۰۱ سه بار برای استقلال گلزنی کرد که یکی از این گل‌ها، در روز مسجل شدن جشن قهرمانی این تیم در دیدار با فولاد خورستان بود.

باز شدن درهای اروپا

درخشش ویژه حسین‌زاده باعث شد تا این بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده و ۲ بازی ملی انجام دهد. حسین‌زاده در پایان فصل، پیشنهادهای اروپایی دریافت کرد و در نهایت به شارلوای بلژیک که سابقه زیادی در استفاده از بازیکنان ایرانی دارد پیوست. این بازیکن مدتی طول کشید تا در فوتبال بلژیک جابیافتد و در ابتدای فصل کمتر به کار گرفته شد. این حضور کم‌رنگ باعث چشم‌پوشی کارلوس کی‌روش از نام این استعداد جوان جهت حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد. حسین‌زاده در شارلوا در ۲۰ بازی به میدان رفت و ۲ گل زد و ۲ پاس گل داد. این بازیکن با عملکرد خوب در فوتبال اروپا دوباره به تیم ملی فراخوانده شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری