football360 logo

ماموریت «ساکت» در سال جدید؛ در سودای تاریخ‌سازی

05 فروردین 1402 ساعت 10:0010 نظر
سرمربی خبرساز تیم هوادار به دنبال خلق شگفتی در لیگ برتر است.

به گزارش فوتبال 360، ساکت الهامی با طرح اظهاراتی جنجالی طی ماه گذشته پیرامون عدم انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی، حاشیه‌ساز شده است؛ به‌ویژه آنکه الهامی موضع‌گیری تندی هم علیه حضور مربیان خارجی در رأس هرم تیم ملی داشت و خود را لایق انتخاب به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش می‌دانست. الهامی که جزو گزینه‌های مدیران فدراسیون فوتبال هم بود، به عنوان اولین نفر انصراف خود را به نفع امیر قلعه‌نویی اعلام کرد تا احتمال حضور سرمربی تیم هوادار در تیم ملی خیلی زود منتفی شود.

الهامی حالا بعد از خبرسازی‌های ویژه در یک ماه گذشته، تمرکز خود را روی تمرینات تیم هوادار گذاشته تا بتواند همراه بنفش‌پوشان تهرانی در لیگ برتر و البته جام حذفی به موفقیت برسد. 7 بازی سرنوشت‌ساز در لیگ برتر و یک مسابقه مهم در جام حذفی، انتظار شاگردان ساکت الهامی را می‌کشد و همین مسئله باعث شده تا بنفش‌پوشان با انگیزه بالایی در تلاش برای رسیدن به فرم ایده‌آل باشند.

چالش اول؛ ساخت بهترین هوادارِ تاریخ!

هوادار فصل گذشته برای اولین‌بار توانست حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه کند؛ تیمی که با هدایت رضا عنایتی به لیگ برتر رسید و فصل گذشته این سرمربی جوان در سطح اول فوتبال ایران، بنفش‌پوشان تهرانی را هدایت کرد. هوادار در پایان لیگ بیست‌ویکم، 34 امتیاز به‌دست آورد و در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت و حالا تلاش شاگردان ساکت الهامی بر این است تا بتوانند رکورد فصل گذشته را بشکنند و آمار ویژه‌ای را به نام خود در دوره حضور هوادار در لیگ برتر ثبت کنند.

شاگردان الهامی در پایان هفته بیست‌وسوم، با 26 امتیاز در جایگاه دهم جدول هستند که در مقایسه با مدت مشابه در فصل گذشته نشان می‌دهد که بنفش‎‌پوشان یک امتیاز کمتر به‌دست آورده‌اند. در 3 بازی آینده در لیگ برتر، هوادار باید به مصاف ملوان بندرانزلی، پیکان و استقلال تهران برود که به جز مصاف با ملوان، 2 مسابقه دیگر در تهران به انجام می‌رسد و بنفش‌پوشان این فرصت را دارند تا بتوانند خود را به رکورد امتیاز فصل گذشته نزدیک‌تر کنند. 

کلکسیون افتخارات در جام حذفی تکمیل می‌شود؟

ساکت الهامی در سالیان گذشته در لیگ برتر نتوانسته افتخار ویژه‌ای را کسب کند و خود را سرمربی موفقی نشان نداده، اما در نقطه مقابل نگاهی به کارنامه الهامی در جام حذفی نشان می‌دهد که این سرمربی باتجربه در این رقابت‌ها، تبحر ویژه‌ای دارد؛ به‌طوری که در 3 سال گذشته ساکت الهامی توانسته در قامت سرمربی تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران، 2 قهرمانی در جام حذفی به‌دست بیاورد که رکورد جالب‌توجهی محسوب می‌شود.

الهامی در فصل جاری هم توانسته با تیم هوادار روند خوبی را طی کند و بعد از شکست دادن تیم‌های چادرملوی اردکان و مس رفسنجان، حالا بنفش‌پوشان تهرانی در بین 8 تیم برتر جام حذفی قرار دارند و برخورد با استقلال ملاثانی، این شانس را در اختیار شاگردان الهامی قرار داده تا بتوانند برای اولین‌بار در تاریخ باشگاه هوادار، خود را به جمع 4 تیم برتر برسانند؛ اتفاقی که بدون‌شک می‌تواند به روند خوب الهامی در جام حذفی ادامه بدهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری