football360 logo

توصیه به فانتزی‌بازها؛ شب سخت مهاجمان سرخابی، حریف آسان برای سپاهان و تراکتور

09 فروردین 1402 ساعت 23:1527 نظر
پرسپولیس و استقلال در این هفته با حریفانی روبه‌رو می‌شوند که آمار دفاعی خوبی دارند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور سیزدهم فوتبال فانتزی پس از وقفه‌ای ۲۰ روزه و با برگزاری دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ پیگیری می‌شود. شاید مهم‌ترین دغدغه برای کاربران فوتبال فانتزی میزان آمادگی بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ است که پس از ۳ هفته دوری از تمرینات باشگاهی فرصت زیادی برای هماهنگی دوباره نداشتند. کاربران تا تاریح پنجشنبه ۱۰ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ فرصت دارند تا ترکیب تیم خود را برای این دور از فوتبال فانتزی نهایی کنند.

بهترین خطوط دفاعی در معرض آزمون سخت

مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دو تیم شگفتی‌ساز این فصل در امور دفاعی بودند که با ۹ و ۱۱ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارند. این دو تیم برای حفظ آمار خوب خود کار سختی در پیش دارند. مس رفسنجان میزبان پرسپولیس است  که در ۴ بازی اخیر خارج از خانه خود در ۳ بازی حداقل ۲ گل زده است. آلومینیوم هم با مس کرمان دیدار می‌کند که این تیم در ۵ بازی از ۶ دیدار گذشته خود موفق به گلزنی شده و فرم هجومی خوبی دارد.

امتیازآورترین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی یک دروازه‌بان و یک مدافع هستند که به صورت مشترک در رده نخست قرار گرفته‌اند. حسین پورحمیدی سنگربان آلومینیوم و جفرسون باهیا مدافع مس رفسنجان ۷۴ امتیازی هستند و باید دید می‌توانند آمار خوب خود را در این هفته حفظ کنند یا خیر.

تراکتور و سپاهان امیدوار به آتش‌بازی برابر قعرنشینان

همانطور که اشاره شد پرسپولیس در این هفته با مس رفسنجان دیدار می کند. مس رفسنجان در ۴ بازی آخر خود دروازه‌اش را بسته نگه داشته و شاید انتخاب عنصر هجومی از پرسپولیس غیرمنطقی باشد. استقلال بهترین فرم هجومی را در هفته‌های اخیر داشته و در ۶ بازی قبلی گل زده است. محمد محبی مهاجم این تیم در دیدارهای تیم ملی بسیار آماده نشان داد. حریف استقلال اما ذوب‌آهن اصفهان است که ۳ بازی است که گل نخورده و مهاجمان استقلال کار راحتی برای گلزنی نخواهند داشت.

صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان دو تیم ضعیف این دوره از لیگ هستند و بازیکنان حریفان این دو تیم شانس زیادی برای کسب امتیاز مناسب خواهند داشت. سپاهان و تراکتور حریف این هفته دو تیم قعرنشین لیگ هستند و با توجه به آمار ضعیف دفاعی آنها،‌انتخاب عنصر هجومی برای این هفته ساده‌تر می‌شود.

۳ بازیکنی که صدر جدول گلزنان لیگ را در اختیار دارند مقابل دو خط دفاع ضعیف لیگ قرار می‌گیرند. عباس‌زاده حضور خود در صدر جدول گلزنان را مدیون نفت مسجدسلیمان است و ۳ گل از ۸ گل خود را به این تیم زده است. این بازیکن از ۴ تقابل قبلی دو تیم در ۳ بازی موفق به گلزنی شده است. شهریار مغانلو امتیازآورترین مهاجم و رضا اسدی امتیازآورترین هافبک لیگ است که می‌توانند در این هفته جایگاه خود را تثبیت کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری