football360 logo

ماجراجویی‌های دختر ایرانی در اسپانیا؛ می‌خواهم زنده بمانم

22 اردیبهشت 1402 ساعت 15:3028 نظر
دروازه‌بان باتجربه فوتسال زنان ایران در حال گذراندن روزهای موفق در فوتسال اسپانیا است.

به گزارش فوتبال 360، زهرا لطف‌آبادی اولین لژیونر فوتسال زنان ایران در اسپانیا محسوب می‌شود؛ ستاره‌ای که در تیم ملی فوتسال زنان روزهای موفقی را پشت سر گذاشته و حالا در چالشی متفاوت، به دنبال درخشش در فوتسال زنان اسپانیا است. اسپانیا یکی از 5 کشور برتر فوتسال زنان جهان برشمرده می‌شود و لطف‌آبادی به دنبال کسب تجربه بیشتر در یکی از بهترین لیگ‌های فوتسال جهان است و امید دارد که بتواند با درخشش خود با کسب تجربیات بیشتر به کمک تیم ملی ایران بیاید.

دروازه‌بان 27 ساله فوتسال زنان ایران در دوره حضورش در لیگ ایران، سابقه قهرمانی در کارنامه خود ندارد اما همواره یکی از 5 دروازه‌بان برتر لیگ بوده و توانسته عناوینی چون نایب‌قهرمانی و سومی مسابقات لیگ برتر ایران را به‌دست آورد اما حالا در لیگ فوتسال اسپانیا، شرایط برای زهرا لطف‌آبادی متفاوت است و دروازه‌بان ایرانی بعد از گذراندن یک دوره پرماجرا در سالا ساراگوسا، به دنبال درخشش در تیم اتلتیکو تورکال است.

فتح جام آراگون و جدایی پرماجرا!

لطف‌آبادی در اولین چالش حضورش در فوتسال اسپانیا، پیشنهاد تیم سالا ساراگوسا را که در لیگ برتر فوتسال زنان اسپانیا حضور داشت، پذیرفت و همراه این تیم در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی اسپانیا حضور یافت. آسیب‌دیدگی باعث دوری چند هفته‌ای ستاره ایرانی از ترکیب سالا ساراگوسا شد اما در بازگشت زهرا لطف‌آبادی به ترکیب تیم اسپانیایی، آن‌ها توانستند در تورنمنت آراگون به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند تا اولین مدال ستاره ایرانی در اسپانیا به‌دست آید.

زهرا لطف‌آبادی بعد از رسیدن به عنوان قهرمانی مسابقات آراگون، برای تمدید قرارداد خود با مدیران باشگاه سالا ساراگوسا به توافق نرسید و عدم توافق مالی باعث شد تا ستاره ایرانی جدایی زودهنگامی از تیم اسپانیایی داشته باشد و در انتقالی غیرمنتظره، لطف‌آبادی راهی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال زنان اسپانیا شد و به تیم اتلتیکو تورکال پیوست تا همراه این تیم خود را برای صعود دوباره به لیگ برتر آماده کند.

سرنوشت عجیب ستاره ایرانی در تورکال

دروازه‌بان 27 ساله فوتسال ایران بعد از پیوستن به اتلتیکو تورکال توانسته در نتایج تیمش نقش‌آفرین باشد و بعد از حضور لطف‌آبادی در خط دروازه اتلتیکو تورکال، آن‌ها در 7 مسابقه تنها 8 گل دریافت کرده‌اند که رکوردی جالب‌توجه در فوتسال محسوب می‌شود. نکته مهم اینکه از 8 گل، 4 گل در مدت زمانی وارد دروازه تورکال شده که زهرا لطف‌آبادی در درون دروازه تیمش حضور داشته تا بیش از پیش عملکرد موفق دروازه‌بان ایرانی به چشم آید.

لطف‌آبادی بعد از تغییر تیم خود حالا توانسته صعود به پلی‌آف لیگ برتر اسپانیا را تجربه کند و در صورت موفقیت در مرحله پلی‌آف، یاران زهرا لطف‌آبادی سهمیه حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتسال زنان در کشور اسپانیا را به‌دست می‌آورند و در نقطه مقابل، تیم سالا ساراگوسا که پیشتر دروازه‌بان ایرانی در آن حضور داشت، در آستانه سقوط به لیگ یک فوتسال زنان اسپانیا قرار دارد تا زهرا لطف‌آبادی سرنوشتی عجیب و پرماجرا را در دوره حضور حدوداً 11 ماهه‌اش در فوتسال زنان اسپانیا تجربه کند.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری