football360 logo

خوش شانس‌ترین‌ها اینجا حضور دارند/ پپ، برنده جایزه سینمایی!

04 خرداد 1402 ساعت 14:2814 نظر
تدلاسو به سریال مورد علاقه هواداران فوتبال تبدیل شده است.

به گزارش فوتبال 360، پپ گواردیولا فصل فوق العاده‌ای را با منچسترسیتی پشت سر گذاشت. این مربی 52 ساله توانست منچسترسیتی به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر برساند و سیتیزن‌ها این شانس را دارند تا فصل را با یک سه‌گانه به پایان برسانند.

آنها 13 خرداد ماه در فینال جام حذفی با منچستریونایتد دیدار می‌کنند و پس از آن در 20 خرداد برای کسب اولین عنوان قهرمانی اروپایی خود تلاش می‌کنند.  سریال  تدلاسو که به فصل سوم خود رسیده در قسمت یازدهم، تقابل ریچموند و منچسترسیتی را به تصویر می‌کشد. ریچموند در ورزشگاه اتحاد 2 بر صفر پیروز شد و پس از بازی لاسو لحظاتی را با گواردیولا می‌گذارند. گواردیولا اکنون برای نخستین بار در سریال تدلاسو ایفای نقش کرد و در این سریال کمدی-درام، مکالمه‌ای جالب با جیسون سودیکیس بازیگر نقش تد لاسو ایجاد می‌کند.گواردیولا در حالی که بعد از بازی با لاسو دست می‌دهد، می‌گوید: «بازی خوبی بود. تبریک می‌گویم.» لاسو در پاسخ می‌گوید: «باید با تو صادق باشم. تو مرد روزهای سخت هستی، مرد.»

پپ به او جواب جالبی می‌دهد و می‌گوید: «نگران برد یا باخت نباشید. فقط به این بچه‌ها کمک کنید تا در داخل و خارج از زمین بهترین نسخه خودشان باشند. این مهمترین چیز است.»

این سکانس با واکنش قابل توجه مخاطبان این سریال همراه شده و بسیاری معتقد هستند گواردیولا نه تنها یکی از بهترین مربیان جهان است، بلکه بازیگر خوبی به حساب می‌آید.. در ادامه به بررسی برخی از واکنش‌‍ها می‌پردازیم؛ 
-بهترین اپیزود تدلاسو تا کنون همین بود.
-پپ به خاطر این سکانس سزاوار جایزه امی است.
-او 3 بار متوالی قهرمان لیگ شده، 3 بازی زودتر قهرمان لیگ شد، در فینال جام حذفی و لایگ قهرمانان حضور دارد. پپ خوش شانس‌ترین مرد جهان است.
-این بهترین بازیگری پپ آن هم بدون تمارض و نمایش بود.
-تدلاسو در این فصل بیشتر از آرتتا در مقابل پپ پیروز شده است.
تدلاسو داستان جالبی را روایت می‌کند. در سریال چهره های متعددی از دنیای واقعی فوتبال در این سریال حضور داشتند. گزارشگران سرشناس فوتبال انگلیس از جمله آرلو وایت و کریس پاول از قسمت اول حضور داشتند و گری لینکر و تیری آنری مهاجمان افسانه‌ای لیگ فوتبال انگلیس در سریال حضور داشتند. چندین شخصیت هم براساس بازیکنان واقعی ساخته شده‌اند.  روی کنت همان روی کین اسطوره منچستریونایتد است و همچنین شخصیت جیمی تارت از جک گریلیش، وینگر فعلی منچسترسیتی الگوبرداری شده است.
قسمت آخر فصل سوم سریال تدلاسو 10 خرداد منتشر می‌شود.
*یاسین معصومی
نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری