football360 logo

جانشین آلگری از مارسی می‌آید اما زیدان نیست؛ بازگشت محتمل مرد کروات به خانه

11 خرداد 1402 ساعت 21:4116 نظر
هواداران یوونتوس چشم انتظار جواب مثبت زیدان بودند اما تودور در آستانه جانشینی الگری قرار گرفته است.

به گزارش فوتبال 360، در شرایطی که مارسی در هفته پایانی لیگ فرانسه قرار است به مصاف آژاکسیو برود، ایگور تودور در نشست خبری پیش از این بازی از هواداران ولودروم خداحافظی کرد و پس از جنجال فراوان در هفته های گذشته، قرار شد این سرمربی در پایان فصل از مارسی جدا شود.

برای چند هفته به نظر می‌رسید بازیکن سابق یوونتوس فکرش جای دیگری است. ایگور تودور آرام، آرام ثابت کرد که حواسش جای دیگری است و اکنون این ماجرا تایید شده .

طبق اعلام رسانه های فرانسوی ایگور تودور به تازگی بین بازیکنانش این ماجرا مطرح کرده و در ملاقات روز سه شنبه با پابلو لونگوریا، تصمیمش را به اطلاع سران مارسی رسانده است. ایگور تودور که در ماه آگوست در زیر سوت کر کننده ولودروم وارد ورزشگاه شده بود در چند ماه اخیر قلب هواداران تسخیر کرده بود و با راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه و سوم شدن در لیگ یک، شرایط را توانست برعکس کند و حالا هواداران این تیم نگران جانشین مرد کروات خواهند بود.

این خبر در شرایطی منتشر شد که جان الکان مدتهاست که تصمیم به برکنار کردن ماسیمیلیانو الگری دارد و اگر چه زین الدین زیدان، مرد متولد شهر مارسی گزینه اصلی آنها بود، اکنون ایگور تودور سرمربی المپیک مارسی به احتمال فراوان سرمربی بیانکونری در فصل آینده خواهد بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری