football360 logo

تکمیل سال رویایی لژیونرها با «لطف‌آبادی»؛ جامی که همراه ستاره ایرانی به مالاگا رفت

14 خرداد 1402 ساعت 12:3017 نظر
تیم اتلتیکو تورکال در حضور ستاره ایرانی خود توانست به لیگ برتر فوتسال زنان اسپانیا راه پیدا کند.

به گزارش فوتبال 360، لیگ دسته اول فوتسال زنان اسپانیا شب گذشته به نقطه پایانی خود رسید و پیگیری این مسابقات برای علاقه‌مندان در ایران به‌واسطه حضور زهرا لطف‌آبادی در خط دروازه تیم اتلتیکو تورکال بود. لطف‌آبادی که در سودای رسیدن به عالی‌ترین سطح فوتسال باشگاهی اسپانیا (به عنوان یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان) قرار داشت، امیدش کسب موفقیت مقابل تیم چیلوئچس بود تا بتواند صعودی دراماتیک را همراه تیم اتلتیکو تورکال تجربه کند؛ آن‌هم در شرایطی که دروازه‌بان ایرانی در نیم‌فصل نخست در تیم سالا ساراگوسا در لیگ برتر اسپانیا بود اما مشکلات مالی این باشگاه باعث شد تا لطف‌آبادی از جمع بازیکنان این تیم جدا شود.

ستاره ایرانی که با قراردادی قرضی به اتلتیکو تورکال پیوسته بود، به دنبال آن بود که بتواند همراه این تیم که متعلق به شهر مالاگا اسپانیا است، صعود به لیگ برتر این کشور را تجربه کند و جالب آنکه در صورت صعود یاران لطف‌آبادی، این تیم باید جانشین تیم سالا ساراگوسا (که به لیگ یک سقوط کرد) در لیگ برتر اسپانیا می‌شد که در نوع خود اتفاق جالب‌توجهی محسوب می‌شود.

اتلتیکو تورکال شب گذشته از ساعت 19 به وقت تهران در آخرین بازی پلی‌آف حضور در لیگ برتر فوتسال زنان اسپانیا مقابل تیم چیلوئچس قرار گرفت که یاران زهرا لطف‌آبادی عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشتند و توانستند در هر دو نیمه تیم برتر زمین مسابقه باشند. عملکرد درخشان و موفقی که به برتری 4 بر یک تیم اتلتیکو تورکال ختم شد تا آن‌ها در خانه حریف، جشن صعود به لیگ برتر فوتسال زنان اسپانیا را بگیرند و افتخار تازه‌ای به رزومه ستاره ایرانی اضافه شود.

پالس جدایی در شب صعود!

زهرا لطف‌آبادی دروازه‌بان باتجربه تیم اتلتیکو تورکال که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال زنان ایران را دارد و حالا تیمش به جمع تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر فوتسال زنان اسپانیا پیوسته، بعد از حضور در جشن صعود تیمش در گفت‌وگوی اختصاصی با «فوتبال 360» از آینده کاری‌اش در فوتسال اسپانیا و احتمال جدایی‌اش از اتلتیکو تورکال صحبت کرد و تصمیم‌گیری درباره ادامه همکاری را به آینده سپرد.

لطف‌آبادی که از صعود تیمش خوشحال و خرسند بود، در واکنش به این اتفاق گفت: «فصل بسیار سختی را داشتم و واقعاً خوشحالم که تلاش تیمی‌مان به این صعود ختم شد. در نیم‌فصل اول در تیم سالا ساراگوسا چالش‌های زیادی را داشتم اما شرایط در نیم‌فصل دوم کاملاً متفاوت بود، چون انگیزه متفاوتی داشتیم و هدف‌مان در تیم اتلتیکو تورکال صعود به لیگ برتر اسپانیا بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم».

دروازه‌بان ایرانی درباره ادامه همکاری‌اش با تیم اتلتیکو تورکال در لیگ برتر اسپانیا توضیح داد: «من با قرارداد قرضی به اتلتیکو تورکال آمدم و باعث خوشحالی من است که در کنار کسب تجارب جدید در فوتسال اسپانیا به عنوان یکی از شاخص‌ترین لیگ‌های جهان، توانستم در صعود تیمم هم به لیگ برتر نقش‌آفرین باشم. قرارداد من با باشگاه اتلتیکو تورکال به پایان رسیده و با توجه به چالش‌هایی که در فصل اخیر داشتم، هنوز تصمیمی برای ادامه همکاری نگرفته‌ام و حقیقتاً بعد از یک فصل پرچالش به دنبال استراحت هستم تا بعد از آن، تصمیم نهایی خودم را بگیرم».

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری