football360 logo

رحمتی دهمین مربی نساجی؛ شهر خسته به امید ثبات در نیمکت

16 خرداد 1402 ساعت 19:5227 نظر
مهدی رحمتی دهمین مربی نساجی در لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، نساجی مازندران در شرایطی ششمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد که نیمکت این تیم بسیار متزلزل بوده است و هیچ مربی‌ای یک فصل کامل هدایت این تیم را بر عهده نداشته است. رحمتی دهمین سرمربی نساجی در لیگ برتر خواهد بود.

الهامی رکورددار مربیگری در نساجی

ساکت الهامی تنها مربی است که در نساجی بیش از ۳۰ بازی مربیگری کرد. این مربی در اواسط لیگ بیستم در حالیکه نساجی در خطر سقوط بود هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند. الهامی تا اواخر لیگ بیست و یکم این سمت را بر عهده داشت و با این تیم قهرمان جام‌حذفی شد و در شرایطی که ۳۹ بازی در لیگ برتر سرمربی نساجی بود به دلیل اختلاف با مدیریت از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

از نظر کسب امتیاز، محمود فکری بهترین آمار را در نساجی داشته است. این مربی در ۱۰ بازی باختی نداشت و متوسط ۱.۸ امتیاز در هر بازی کسب کرد. سرمربیان مشهوری در نساجی مربیگری کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به جواد نکونام و مجید جلالی اشاره کرد.حمید مطهری، رضا مهاجری، وحید فاضلی، اسماعیل اسماعیلی و کارلوس هرناندز دیگر مربیان نساجی در لیگ برتر هستند.

در جستجوی ثبات با رحمتی

مهدی رحمتی چهارمین فصل مربیگری خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. این مربی در این ۳ فصل همیشه در تیمی که فصل را آغاز کرده به پایان رسانده است. رحمتی مربیگری خود را در لیگ بیستم در پدیده مشهد آغاز کرد و فصل را با این تیم در رتبه نهم به پایان رساند. رحمتی در لیگ بیست و یکم در میانه فصل سرمربی آلومینیوم اراک شد و سرمربی این تیم در لیگ بیست و دوم باقی ماند و با این تیم به رده هشتم رسید حال رحمتی می خواهد این ثبات را در تیم جدیدش نساجی تجربه کند. نساجی در دوران مربیگری رحمتی در آلومینیوم برای این مربی حریف دردسازی بود و فینال جام‌حذفی را به این تیم واگذار کرد و در ۶ تقابل تنها در یک بازی موفق به گلزنی شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری