football360 logo

نه به حدادی‌فر و تارتار؛ محمد ربیعی سرمربی جدید ذوب‌آهن شد!

04 تیر 1402 ساعت 16:3027 نظر
مدیران باشگاه ذوب‌آهن سرمربی جدید تیم‌شان را به صورت رسمی امروز معرفی کردند.

به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن اصفهان یکی از 3 تیم بلاتکلیف در حوزه کادرفنی بود. مدیران باشگاه اصفهانی بعد از آنکه تیم‌شان در لیگ بیست‌ودوم در جایگاه نهم جدول با کسب 36 امتیاز کار خود را به پایان برد، تصمیم گرفتند تا در زمینه انتخاب سرمربی تصمیمات تازه‌ای بگیرند و با توجه به اینکه قرارداد مهدی تارتار با ذوبی‌ها به پایان رسیده بود، آن‌ها رایزنی‌های خود را در زمینه انتخاب سرمربی جدید آغاز کردند. در شرایطی که از تارتار هم به عنوان یک گزینه یاد می‌شد، نام چهره‌های دیگری از جمله قاسم حدادی‌فر و ساکت الهامی و البته محمد ربیعی هم به میان آمد.

ساکت الهامی در روزهای گذشته به عنوان سرمربی مس رفسنجان انتخاب شد تا نامش از بین گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن اصفهان کنار برود. در نقطه مقابل، محمد ربیعی که گفته می‌شد گزینه هدایت تیم استقلال است، بعد از ناکامی در رسیدن به نیمکت آبی‌ها، به عنوان یک سرمربی آزاد نامش در حوالی نیمکت ذوب‌آهن اصفهان به گوش می‌رسید؛ آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد ذوبی‌ها به دنبال انتخاب سرمربی بومی هستند و این احتمال وجود دارد که آن‌ها برای فصل جدید به قاسم حدادی‌فر اعتماد کنند.

حدادی‌‎فر در فصل گذشته در نقش دستیار مهدی تارتار در تیم ذوب‌آهن، کار خود را در مربیگری آغاز کرد و گفته می‌شد که مدیران باشگاه ذوب‌آهن قصد دارند تا با انتخاب او، به کاپیتان وفادارشان در لیگ بیست‌وسوم در نقش سرمربی اعتماد کنند. در روزهای گذشته و بعد از برگزاری چندین جلسه هیات‌مدیره، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن وارد عمل شد و مقرر شد تا او شخصاً در زمینه انتخاب سرمربی اعمال نظر کند و گفته می‌شد که سرمربی جدید ذوبی‌ها قرار است از میان قاسم حدادی‌فر، مهدی تارتار و محمد ربیعی انتخاب شود.

کوچ ربیعی از رفسنجان به اصفهان رسمی شد

ذوبی‌ها که برای گذراندن فصلی موفق و بازگشت به جمع تیم‌های مدعی در حال برنامه‌ریزی هستند، به دنبال انتخاب بهترین گزینه بودند و در شرایطی که در روزهای گذشته شایعات گوناگونی مطرح شده بود، سرانجام امروز (یکشنبه) تصمیم نهایی گرفته شد و از میان گزینه‌های مطرح شده، محمد ربیعی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد تا ربیعی همچنان در چرخه سرمربیان لیگ برتری بماند و بعد از سه سال حضور در رفسنجان، فعالیت خود را در تیم ذوب‌آهن در لیگ برتر ادامه بدهد.

ربیعی در 3 سال گذشته در تیم مس رفسنجان عملکرد خوبی داشت و توانست روند رو به رشدی را تجربه کند؛ به‌طوری‌که بعد از تجربه صعود به لیگ برتر همراه مس رفسنجان، با این تیم در فصل نخست در جایگاه هشتم قرار گرفت و در لیگ بیست‌ویکم هم نارنجی‌پوشان در رتبه ششم جدول کار خود را به پایان بردند و فصل گذشته هم در شرایطی برای مسی‌ها خاتمه یافت که آن‌ها در جایگاه پنجم حضور یافتند.

محمد ربیعی در حالی روی نیمکت ذوب‌آهن اصفهان می‌نشیند که این تیم در فصل گذشته با کسب 36 امتیاز در 30 مسابقه در جایگاه نهم جدول کار خود را به پایان برد. نکته جالب‌توجه اینکه دوئل‌های رفت‌وبرگشت ذوب‌آهن و مس رفسنجان در لیگ برتر برنده نداشت و در جام حذفی، مسی‌ها توانستند حریف اصفهانی خود را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند و حالا باید از امروز، ربیعی در نقش جانشین مهدی تارتار کار خود را در تیم ذوب‌آهن اصفهان آغاز کند.

ذوب‌آهن اصفهان چهاردهمین تیم شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم است که سرمربی‌اش مشخص شده و در فاصله 39 روز تا شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تنها تیم‌های پیکان تهران و ملوان بندرانزلی همچنان تکلیف سرمربیان‌شان مشخص نشده و انتظار می‌رود که در هفته پیش‌رو این دو تیم هم به سامان برسند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری