football360 logo
360-club
360-club-icon

انقلاب تن‌هاخ با خانه‌تکانی‌ که در سر دارد؛ یونایتد 13 بازیکن را نمی‌خواهد!

۰۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۷25 نظر
13 بازیکنی که اریک تن‌هاخ دوست دارد از تیم خارج شوند، نام‌های جالبی را شامل می‌شوند.

به گزارش فوتبال 360، داشتن بازیکنان با کیفیت همیشه بهتر از بازیکنان بی‌کیفیت و کم‌توان است. تن‌هاخ در فصل جابه‌جایی بازیکنان به دلیل محدودیت برای فیرپلی مالی با بودجه 120 میلیون پوندی باید کار خود را به انجام برساند و این موضوع سرمربی هلندی را به فکر فروش بازیکنان بیشتر متمرکز کرده است. تن‌هاخ بازیکنانی را در لیست دارد که یا توانایی حضور در ترکیب را نداشتند و یا به صورت قرضی در تیم دیگری بازی می‌کردند و همه‌ آنها در ترکیب فصل پیش تیم اریک نقشی ایفا نکرده‌اند. همچنین با کوچک‌تر شدن لیست بازیکنان و جایگزین کردن بازیکنان با کیفیت، تن‌هاخ می‌تواند از جوانان با استعداد باشگاه در کنار بازیکنان با تجربه در ترکیب اصلی استفاده کند.

فروش به هر صورت و با هر قیمتی!

در لیست فاش شده از منچستریونایتد تعداد زیادی از بازیکنان برای فروش صد درصدی در لیست حضور دارند. دونی فن دبیک، فرد و الانگا بازیکنانی هستند که با برچسب 20 میلیون پوندی در لیست فروش حضور دارند. بعد از این بازیکنان نام هانیبال مجبری، با قیمت 13 میلون پوند، الکس تیس با 10 میلیون پوند، برندون ویلیامز با 5 میلیون پوند و اریک بایی با 2 میلیون پوند در لیست فروش قطعی باشگاه هستند و تن‌هاخ علاقه‌ای برای کار کردن با این بازیکنان ندارد.

غیر از فرد که طی طول فصل گذشته حضوری کم و بیش در ترکیب داشت، باقی این بازیکنان تاثیر خاصی در ترکیب یونایتد نداشتند و فروش آنها و پولی که از فروششان به بودجه‌ سرمربی یونایتد اضافه می‌شود، تاثیر بیشتری برای آمادگی تیم در فصل آینده دارد. گفته می‌شود تا پایان نقل و انتقالات شیاطین سرخ به دنبال فروش قطعی تمام این بازیکنان است.

آماده‌ شنیدن پیشنهادات هستیم

در قسمت بعدی لیست بازیکنانی حضور دارند که تیم قرمز شهر منچستر به دنبال فروش آنها است اما نه به هر قیمتی و در صورتی که پیشنهادی معقول روی میز باشگاه قرار بگیرد با فروشموافقت خواهد شد؛ هری مگوایر و اسکات مک‌تومینای بازیکنانی هستند که با قیمت 40 میلیون پوندی در این لیست حضور دارند. بعد از آنها، دین هندرسون دروازه‌بان یونایتد که به صورت قرضی در ناتینگام فارست بازی می‌کرد، حضور دارد. او با قیمت 20 میلیون پوند در این لیست به چشم می‌خورد. منچستریونایتد علاقه‌مند به فروش این بازیکنان است اما فقط با قیمتی معقول و نزدیک به ارزش واقعی آنها، معامله انجام می‌شود.

این حداقل قیمت برای آنها است!

جیدون سانچو و آنتونی مارسیال بازیکنانی هستند که تن‌هاخ با حضورشان در ترکیب تا حدودی موافق است اما فروش هم می‌تواند گزینه‌ جذابی برای این مربی باشد. یونایتد برای سانچو قیمت حداقل 45 میلیون پوند و برای مارسیال قیمت حداقل 25 میلیون پوند به صورت نقدی می‌خواهد و در صورتی که هر تیمی این مبلغ را در اخیار باشگاه قرار دهد، حاضر است انتقال این بازیکنان را قطعی کند.

نفر سیزدهم لیست

نام آشنای دخیا آخرین کسی است که در لیست دیده می‌شود. دخیا در تیم تن‌هاخ عملکردهای خوب و بد بسیاری داشته و همه در ماندن و رفتن او تردید دارند. این تردیدها حتی به خود بازیکن هم سرایت کرده و با وجود پیشنهادی که قبل از پایان فصل برای او ارسال شده، هنوز تصمیمی برای ماندن یا رفتن ندارد. اگر تن‌هاخ بتواند با فروش بازیکنان بیشتر بودجه‌ مورد نظر را پیدا کند و دروازه‌بان جایگزین را داشته باشد، خروج او از ترکیب قطعی است و اگر نتواند به فروش مد نظر برسد، خواهان ماندنش در ترکیب است.

خداحافظی منچستریونایتد

شیاطین سرخ تاکنون رفتن تعدادی از بازیکنان را قطعی کرده و بسیاری از آنها به صورت آزاد از تیم جدا شده‌اند؛ فیل جونز، اکسل توانزبه، ایتن گیلبرت و دیشون برنارد بازیکنانی بودند که با پایان قرارداد از تیم جدا شده‌اند و پس از آنها، اولین فروش رسمی منچستریونایتد، زیدان اقبال عراقی بود که با مبلغ حدودی یک میلیون یورو به اوترخت پیوست.

یونایتد چقدر پول می‌خواهد؟

منچستریونایتد در برنامه‌ی بودجه‌ خود از این فروش‌ها حداقل 60 میلیون پوند می‌خواهد و دوست دارد این مبلغ به 100 میلیون پوند هم برسد. با 120 میلیون پوند بودجه‌، بهترین شرایط این است که تیم با 220 میلیون پوند وارد بازار نقل و انتقالات شود و اگر بتواند فروش‌های بیشتری را هم قطعی کند، قادر است به فکر رقم زدن اتفاقاتی جذاب در فصل نقل و انتقالات باشد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...