خداحافظی اجباری؛ ستارههایی که در این فصل مجبور به جدایی از تیمشان شدند!
به گزارش فوتبال360، در این فصل بازیکنان زیادی هستند که برخلاف میل باطنی، مجبور به جدایی از تیمشان شدند. کمال کامیابینیا یکی از پرافتخارترین بازیکنان پرسپولیس در این سالها، خداحافظیای با تیمش داشت که رد دلخوری در آن مشاهده میشود. راهی که سیامک نعمتی هم همراه با او رفت و پس از 6 فصل، بالاخره پیراهن قرمز پرسپولیس را از تن درآورد.
این جداییِ اجباری، گریبان محمدرضا اخباری را هم گرفت؛ دروازهبانی که در 7 فصل اخیر، دروازه تراکتور را بیمه کرده بود. در پایان فصل قبل اما، کادرفنی با حضور حسین پورحمیدی، از ادامه همکاری با کاپیتان اول تیمش عدم نیاز کرد و اخباری تیم محبوبش را ترک کرد. اتفاقی که بعید نیست در ادامه فصل و در صورت عدم نتیجهگیری یا اشتباه فردی دروازهبان، حاشیههایی هم برای این تیم به همراه داشته باشد.
اخباری تنها دروازهبانی نبود که مجبور به ترک باشگاه فصل قبلش شد. در قائمشهر هم با حضور مهدی رحمتی، شماره یک این تیم تغییر کرد. تصمیم جنجالی کارلوس کیروش پیش از جامجهانی 2014 و کنار گذاشتن مهدی رحمتی، شانس حضور در جامجهانی را به علیرضا حقیقی داد. حالا هم رحمتی انتقام این کینه قدیمی را گرفت و به واسطه رابطه نهچندان دوستانهاش با او، نامه عدم نیاز حقیقی را امضا کرد. خانهتکانی رحمتی در قائمشهر، گریبان کاپیتان این تیم را هم گرفت. حامد شیری، گلزنترین مدافع تاریخ لیگ برتر، زمانی که متوجه شد در اهداف تاکتیکی سرمربی جدید جایی ندارد، تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و به کادرفنی این تیم اضافه شد.

در تبریز، یک ستاره محبوب دیگر هم در تفکرات خمس جایی نداشت. یکی از چهار بازیکنی که فصل قبل تعداد گل زدهاش دو رقمی شده بود، در همان فصل هم فهمیده بود که فصل آینده جایی در ترکیب تراکتور ندارد. محمد عباسزاده، ستاره درخشان تراکتور با کسب عنوان دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه در لیگ برتر، مسیرش را به سمت اهواز و تیم فولاد کج کرد.
جلالالدین علیمحمدی، کاپیتان 33 ساله سپاهان با هم نظر ژوزه مورایس از این تیم کنار گذاشته شد. مسیری که در روزهای آتی، سجاد شهباززاده هم خواهد رفت. آقایگل 2 فصل قبل لیگ، در استقلال جواب نداد و به زودی از این تیم جدا خواهد شد. همچنین شنیده شده بعد از اتمام قرارداد قرضی شجاعی با هوادار و بازگشت به نساجی، مهدی رحمتی به حفظ مسعود شجاعی در تیمش اعلام بینیازی کرده و این ملیپوش سابق، تصمیمش برای بازگشت به سایپا را گرفته است.

