football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ ستاره‌های پیش‌بینی نشده لیگ

14 شهریور 1402 ساعت 16:2764 نظر
تا پایان هفته چهارم بازیکنانی در صدر امتیازگیرترین بازیکنان قرار گرفته‌اند که بعضاً پیش‌بینی آن‌ها مشکل بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پس از گذشت ۴ هفته از لیگ و در وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد شده، فرصت مناسبی است که کاربران فوتبال فانتزی، تغییرات لازم را در تیم خود ایجاد نمایند. بازیکنانی در این فصل نمابش غافلگیرانه‌ای داشتند که در آغاز فصل کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند و شاید زمان مناسب آن فرا رسیده که از آن‌ها استفاده شود.

امین قاسمی‌نژاد

امین قاسمی‌نژاد برای کاربرانی که این بازیکن را انتخاب کردند، یک اکازیون واقعی است. قاسمی‌نژاد که ۲ فصل نه چندان خوب را سپری کرده بود با قیمت ۶ در خط هافبک قرار گرفت. این بازیکن اما ۲ گل به‌ثمر رساند و بسیار خوش درخشید و در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده سوم امتیازآورترین بازیکنان لیگ است.

مسعود زائر کاظمین

مسعود زائرکاظمین در ۲ فصل گذشته در مجموع روی ۵ گل تاثیرگذار بود این بازیکن در این فصل تا هفته چهارم ۳ گل زده و ۲ پنالتی گرفته است. این بازیکن بسیار بدشانس بود که هر ۲ پنالتی‌ای که گرفت، گل نشد و یک پنالتی را خودش از دست داد و امتیاز بیشتری نگرفت. زائر کاظمین با ۲۹ امتیاز، در رده سوم امتیازآورترین بازیکنان این فصل است. این هافبک با قیمت 4.5 در جمع ارزان‌ترین هافبک‌های لیگ قرار دارد.

حسن جعفری

حسن جعفری در ۲ هفته ابتدایی، ۲ بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. حسن جعفری تنها گل تیمش را در این فصل به‌ثمر رسانده است. جعفری ۲۵ امتیاز کسب کرده و با قیمت ۵ گزینه مناسبی برای کاربران فوتبال فانتزی به‌شمار می‌آید.

میلاد فخرالدینی

انتخاب مدافع گلزن در فوتبال فانتزی اولویت دارد و طبیعتاً مدافعین پنالتی‌زن از ارجحیت بالایی برخوردار هستند. میلاد فخرالدینی مدافع آلومینیوم برای تیمش از روی نقطه پنالتی گل زده است. تجربه نشان داده که استفاده از مدافعین چپ و راست به دلیل اینکه شانس بیشتری برای دادن پاس گل دارند، مطلوب‌تر است و فخرالدینی یک پاس گل داده است. این بازیکن با قیمت ۴.۵ توانسته که ۲۵ امتیاز به دست آورد و می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای هفته‌های آینده باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری