football360 logo

ارموسو از روبیالس شکایت کرد/ تبعات رفتار احمقانه ادامه دارد

۱۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸73 نظر
جنی ارموسو از لوئیس روبیالس شکایت کرد.

به گزارش فوتبال 360، جنی ارموسو، بازیکن 33 ساله تیم ملی زنان اسپانیا، علیه لوئیس روبیالس به دلیل ابراز احساسات نامتعارف در جریان جشن قهرمانی اسپانیا، پرونده قضایی تشکیل داده است. با طرح شکایت توسط ارموسو، پرونده روبیالس به دلیل سوء رفتار، توسط فیفا پیگری خواهد شد. 

تبعات رفتار احمقانه ادامه دارد

روبیالس پس از اینکه در جریان جشن قهرمانی اسپانیا در جام جهانی زنان، ابراز احساسات نامتعارفی از خود نشان داد، اکنون توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا با محرومیت رو به رو شده است. روبیالس این موضوع را با خواست ۲ طرف عنوان کرد اما ارموسو چنین ادعایی را رد کرده است. ارموسو همچنین مدعی شد پس از این قضیه، او و خانواده‌اش از سوی فدراسیون فوتبال تحت فشار قرار گرفته بودند تا  حمایت خود را از روبیالس نشان دهد. 

با این وجود دولت اسپانیا، اتحادیه فوتبالیست‌ها، بازیکنان و بسیاری از مردم اسپانیا حمایت خود را از ارموسو نشان دادند و حدود 81 بازیکن در اعتراض به رفتار و صحبت‌های روبیالس دست به اعتراض زدند. روبیالس با وجود اینکه از استعفا خودداری کرده بود به یک فرد طرد شده در محافل فوتبالی تبدیل شد.

شکایت علیه روبیالس

دفتر دادستانی عنوان کرد ارموسو روز سه شنبه شکایت خود را علیه روبیالس تنظیم کرده است. نتیجه تحقیقات پس از بررسی‌های دقیق اعلام و رای نهایی صادر خواهد شد. 

فدراسیون فوتبال اسپانیا در پی این رسوایی، روز سه شنبه خورخه ویلدا، سرمربی تیم زنان اسپانیا را  از سمت خود برکنار کرده بود. 


برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری