football360 logo
360-club
360-club-icon

بازهم مصدومیت، بازهم منچستریونایتد؛ آرون ون‌بیساکا و دوری بلندمدت

27 شهریور 1402 ساعت 23:1010 نظر
ون‌بیساکا به دلیل مصدومیت 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، فقط 10 دقیقه بازی جلوی برایتون نیاز بود تا مصدومیت پنهان مدافع کناری منچستریونایتد خودش را نشان دهد و 2 ماه آینده را از ترکیب شیاطین سرخ دور باشد. آرون ون‌بیساکا با حضور کوتاه‌مدت خود در بازی مقابل برایتون از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و نمی‌تواند برای دیدارهای آتی، تیم را همراهی کند.

اوضاع تیم تن‌هاخ با شکست‌های اخیر سخت شده بود و حالا با مصدومیت‌های پی‌درپی بازیکنان اصلی، وضعیت تیم مربی هلندی بسیار سخت‌تر هم به نظر می رسد‌. باشگاه به صورت رسمی تایید کرد ون‌بیساکا برای مدت طولانی نمی‌تواند تیم را همراهی کند و گفته می‌شود حداقل زمان بازگشت این بازیکن 2 ماه خواهد بود.

با یک ترکیب محروم و مصدوم مقابل بایرن!

هنوز هیچ چیز به طور دقیق مشخص نیست اما منچستریونایتد و تن‌هاخ تایید کرده‌اند این بازیکنان در اختیار مربی نیستند؛ تام هیتون درون دروازه، تایلر مالاسیا، لوک شاو، رافائل واران، آورن ون‌بیساکا در خط دفاعی، کوبی ماینو، میسن مونت، سفیان امرابط، کاسمیرو(محرومیت) در خط هافبک، آماد دیالو، جیدن سانچو(انضباطی)، آنتونی(اتهامات) در خط تهاجمی!

منچستریونایتد و تن‌هاخ در حال حاضر با در دست نداشتن 12 بازیکن خود به دیدار بایرن مونیخی خواهد رفت که با آمدن هری کین تا دندان مسلح شده و می‌خواهد خود را برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. البته شاید تعدادی از این افراد بتوانند به بازی مقابل بایرن برسند اما مطمئنا عدم تمرین مناسب و عدم‌ آمادگی این بازیکنان، کار مربی را بسیار دشوار خواهد کرد.

باخت مقابل بایرن حتی می‌تواند آرام آرام اریک تن‌هاخ را با درهای خروجی باشگاه آشنا کند و همانند گذشته، عدم صبر و ثبات در راه مدیران باعث شود تا نام او هم به لیست اخراجی‌های منچستریونایتد بعد از دوران سر الکس فرگوسن اضافه شود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...