football360 logo

پیولی: همه تمرکز میلان روی بازی با نیوکاسل است / تونالی را در آغوش می‌گیرم

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۷3 نظر
استفانو پیولی درباره بازی لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان، عنوان کرد از اینکه این شانس را دارند تا پس از شکست در دربی مادونینا، روی بازی با نیوکاسل تمرکز کنند خوشحال است. این ۲ تیم روز سه شنبه در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. 

انتظار زیادی داشتیم

پیولی در مصاحبه خود گفت: «شکست در دربی آسان نبود. ما انتظار زیادی از خودمان داشتیم و اعتماد به نفس بالایی داشتیم اما اوضاع خوب پیش نرفت، این یک ناامیدی بزرگ بود اما خوشحالیم لیگ قهرمانان اروپا را در پیش داریم زیرا این تنها راهی است که بتوانیم فکر خود را تغییر دهیم و بر روی این بازی تمرکز کنیم.»

به هواداران بدهکارم

پیولی در ادامه سخنان خود گفت: «من به هواداران بدهکارم زیرا فصل گذشته که بازی‌های خوبی از خود به نمایش نمی‌گذاشتیم باز هم پشت ما بودند. همچنین به یک مربی تبدیل شده‌ام که بیشتر دربی‌ها را در یک سال گذشته واگذار کرده اما همه تلاش خود را خواهیم کرد ادامه فصل به بهترین شکل ممکن برای میلان پیش برود.»

پیولی در ادامه صحبت‌های خود درباره رویارویی با ساندرو تونالی در سن سیرو گفت: «فکر می‌کنم رویارویی با تونالی بسیار احساسی خواهد بود. او را در آغوش می‌گیرم. ما دوران خوبی با یکدیگر داشتیم و موفقیت‌های زیادی کسب کردیم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم اما برای روز بعد از بازی با میلان!»


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری