football360 logo

بهترین ایرانی‌های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ کولاک مردان شهر خسته

29 شهریور 1402 ساعت 14:3086 نظر
در هفته نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، نساجی بهترین عملکرد را در بین تیم‌های ایرانی داشت و قرمزپوشان کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشتند.
به گزارش فوتبال 360، لیگ قهرمانان آسیا در حالی به نقطه پایان کار خود در هفته نخست در منطقه غرب رسید که تیم‌های ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، 3 نتیجه کاملاً متفاوت را کسب کردند. نساجی در اولین حضورش در رقابت‌های آسیایی، دست به کار بزرگی زد و در هند مقابل بمبئی‌سیتی به پیروزی رسید. سپاهان در عراق مقابل نیروی هوایی با وجود ارائه نمایش برتر نسبت به حریف خود، ناکام در کسب پیروزی بود و به تساوی رضایت داد و پرسپولیس هم شب گذشته در ورزشگاه آزادی در دوئلی که توپ‌ومیدان در اختیار یاران کریستیانو رونالدو بود، شکستی 2 گله را متحمل شد. این نتایج باعث شد تا نساجی در جمع بهترین ایرانی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا بیشترین نماینده را داشته باشد.

تیم هفته: نساجی ایران

قرمزپوشان با وجود آنکه برای نخستین‌بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کردند، نمایش بی‌نقصی را از خود در هند مقابل بمبئی‌سیتی به اجرا در آوردند و موفق شدند با ارائه یک نمایش منطقی و موفق، بردی 2 گله را در خانه حریف به‌دست آوردند تا شروعی رویایی را در رقابت‌های آسیایی تجربه کنند و این شروع رویایی باعث شد تا در بین 3 نماینده ایران، عنوان تیم هفته به نساجی برسد.

مربی هفته: مهدی رحمتی (نساجی ایران)

مهدی رحمتی با وجود آنکه جزو سرمربیان نسل جدید فوتبال ایران محسوب می‌شود اما حالا دومین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی را تجربه می‌کند. رحمتی در روزهای نخست حضورش در شهرخودرو، این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا هدایت کرد که 2 شکست و یک تساوی را به‌دست آورد که حذف الهلال به دلیل مسائل کرونایی باعث شد تا تساوی به‌دست آمده مقابل این تیم عربستانی از کارنامه مهدی رحمتی حذف شود. این سرمربی جوان که بعد از شهرخودرو و آلومینیوم اراک، در سومین تجربه سرمربیگری‌اش در نساجی حضور دارد، شروع فوق‌العاده در رقابت‌های آسیایی همراه این تیم تجربه کرد و توانست اولین پیروزی‌اش در قامت سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورد تا به‌واسطه این پیروزی در جمع ترین‌های هفته حضور یابد.

گل هفته: محمد قربانی (سپاهان ایران)

نمایندگان ایران در 3 مسابقه خود در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا موفق به‌ثبت 4 گل شدند که 2 گل سهم نساجی و 2 گل برای سپاهان بود و پرسپولیسی‌ها ناکام در تهدید دروازه النصر بودند. از میان 4 گل به‌ثبت رسیده، گل دوم سپاهان برابر نیروی هوایی که باعث تکمیل کامبک شاگردان ژوزه مورایس مقابل حریف عراقی شد، زیباترین گل هفته از سوی نمایندگان ایرانی بود. پاس در عمق خوب محمد کریمی و حرکت بدون توپ زیبای رضا اسدی و در نهایت گلزنی محمد قربانی. البته که در دقایق پایانی مسابقه گلزنی مهاجم عراقی باعث ناتمام ماندن کامبک سپاهانی‌ها شد! هافبک دفاعی سپاهان در طول 2 هفته گذشته، 3 بار موفق به گلزنی شده که رکوردی جالب‌توجه است.

پاس گل هفته: حسین زامهران (نساجی ایران)

حسین زامهران در اولین تجربه کاپیتانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد خوبی را از خود در ترکیب نساجی به جای گذاشت. بهترین تاثیرگذاری زامهران در دوئل نساجی برابر حریف هندی، پاس در عمق دیدنی او برای ثبت گل اول شاگردان مهدی رحمتی بود؛ جایی‌که ستاره نساجی با دید بالای خود عمق خط دفاعی بمبئی‌سیتی را هدف قرار داد و توانست توپ را در محوطه جریمه به محمداحسان حسینی برساند تا پاس او به عنوان بهترین پاس گل هفته از سوی نمایندگان ایران انتخاب شود.

بازیکن هفته: محمداحسان حسینی (نساجی ایران)

مدافع سابق پرسپولیس بعد از تجربه همکاری موفقش با مهدی رحمتی در تیم‌های شهرخودرو خراسان و آلومینیوم اراک، همراه او به نساجی آمده است. او که سابقه حضور در فهرست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد، توانست در اولین حضور نساجی در رقابت‌های آسیایی تاریخ‌سازی کند و هم نخستین گل تاریخ باشگاه نساجی در لیگ قهرمانان آسیا را به‌ثمر رساند و هم توانست اولین گل این رقابت‌ها را در فصل 24-2023 را به نام خود ثبت کند. حسینی در کنار گلزنی، در فاز دفاعی هم عملکرد بی‌نقصی داشت تا نامش به عنوان برترین بازیکن هفته در بین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری