football360 logo

تغییر سرمربی آلمان به سود کاپیتان بارسلونا / رابطه بد ناگلزمن با نویر

۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸15 نظر
با حضور ناگلزمن، فرصت بازی بیشتری به ترشتگن خواهد رسید.

به گزارش فوتبال 360، مارک آندره ترشتگن در چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین دروازه بان‌های آلمانی مطرح شده و عملکرد بسیار خوبی در تیم بارسلونا داشته است. با این وجود او هنوز نتوانسته به عنوان دروازه بان شماره یک تیم آلمان جایی در ترکیب داشته باشد و به عنوان جایگزینی برای مانوئل نویر در نظر گرفته می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد با تغییر سرمربی تیم ملی آلمان، او فرصت بیشتری برای بازی در تیم ملی داشته باشد. 

حضور ناگلزمن به نفع ترشتگن 

برخی معتقدند حضور جولیان ناگلزمن به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان به نفع ترشتگن خواهد بود، زیرا این سرمربی جوان نظر مثبتی نسبت به ترشتگن دارد و به نقل از برخی از رسانه‌ها، حتی پس از بازگشت نویر از مصدومیت به احتمال زیاد ترشتگن گزینه اصلی برای محافظت از دروازه مانشافت خواهد بود. 

درگیری ناگلزمن و نویر

یکی دیگر از نکاتی که به احتمال زیاد به سود ترشتگن خواهد بود، روابط تیره و تار ناگلزمن و نویر است. وقتی ناگلزمن در بایرن مونیخ بود، رابطه خوبی با نویر نداشت و گفته شده دلیل این موضوع، اخراج تونی تاپالوویچ، یکی از بزرگترین حامیان نویر به دست ناگلزمن است. علاوه بر این ناگلزمن اخیرا بازی‌های فوق العاده ترشتگن در بارسلونا را دنبال می‌کند و عملکرد خوب او نظر ناگلزمن را به خود جلب کرده. فصل گذشته او یکی از بهترین دروازه بانان اروپا بود و نقش مهمی در قهرمانی بارسلونا داشت. به همین دلیل وقتی آلمان در ماه اکتبر با آمریکا و مکزیک رو به رو خواهد شد، بدون در نظر گرفتن آمادگی نویر، ترشتگن این شانس را دارد تا جایگاه خود را در چهارچوب دروازه مانشافت حفظ کند. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری