football360 logo

خرید قرضی هندی‌ها از سپاهان؛ ماشین گلزنی طلایی‌ها در گوکولام کرالا

۰۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰20 نظر
در آستانه آغاز آخرین فصل رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، مهاجم تیم سپاهان اصفهان به تیم گوکولام کرالا هند پیوست.

به گزارش فوتبال 360، کنفدراسیون فوتبال آسیا از فصل آینده قصد دارد تا رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا را هم برگزار کند و در فصل پیش‌رو قرار است آخرین دوره رقابت‌های آزمایشی به انجام برسد. در چهارمین و آخرین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، تیم خاتون به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی زنان ایران و قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، نماینده ایران در این رقابت‌ها است و شاگردان مرضیه جعفری براساس قرعه‌کشی انجام شده در گروه دوم قرار دارند.

جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا در آخرین دوره آزمایشی‌اش در حالی پیگیری می‌شود که برای نخستین‌بار تیم‌های منطقه غرب و شرق آسیا در مرحله گروهی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ به‌طوری‌که خاتون ایران با تیم‌های سیدنی استرالیا، هیوندای اینچئون هیوندای استیل کره‌جنوبی و نسف‌قارشی ازبکستان هم‌گروه شده است و در گروه دیگر رقابت‌ها هم تیم‌های اوراواردز ژاپن، هوالین چین‌تایپه، بانکوک تایلند و گوکولام کرالا هند حضور دارند که حالا با توجه به نقل‌وانتقال انجام شده، فوتبال زنان ایران در گروه دوم رقابت‌ها هم نماینده دارد!

تیم گوکولام کرالا هند که در دوره‌های قبلی رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا تجربه رویارویی با نمایندگان ایران را دارد و در مصاف با شهرداری سیرجان یک گل شکست خورده است، بعد از آنکه در دوره قبلی رقابت‌های آزمایشی غیبت داشت، حالا در سودای آن است تا بتواند در فصل جدید رقابت‌ها عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد و خود را در جمع مدعیان قرار بدهد؛ همین مسئله باعث شده تا آن‌ها به سراغ جذب مهاجم ایرانی بروند و شب گذشته توانستند به خواسته خود دست پیدا کنند.

کوچ موقتی ستاره وفادار طلایی‌پوشان به فوتبال هند!

هندی‌ها که در اندیشه تقویت خط حمله تیم‌شان بودند، بعد از بررسی چندین گزینه مختلف سرانجام با هاجر دباغی به توافق رسیدند و مهاجم جوان اما باتجربه سپاهان که چهره وفادار این باشگاه هم محسوب می‌شود و از زمان حضور سپاهان در لیگ برتر فوتبال زنان، همواره عضو این تیم بوده است، با قراردادی قرضی به تیم گوکولام کرالا هند پیوست تا در گروه نخست مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا که به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود، همراه این تیم هندی باشد و اولین تجربه حضورش در رقابت‌های آسیایی را به‌دست آورد.

هاجر دباغی مهاجم 24 ساله فوتبال زنان ایران که تجربه قهرمانی در لیگ برتر را همراه با تیم آینده‌سازان نجف‌آباد اصفهان دارد، در طول 6 فصل گذشته عضو تیم زنان سپاهان بوده است. او اولین بازیکن تاریخ تیم فوتبال زنان سپاهان است که به رکورد بیش از 100 بازی برای این تیم رسیده و 112 بازی در کارنامه خود دارد. او در 112 بازی که برای سپاهان به میدان رفته که توانسته 125 گل به‌ثمر برساند تا برترین گلزن تاریخ باشگاه سپاهان هم برشمرده شود. بعد از اتمام رقابت‌های آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، دباغی به اردوی سپاهان بازخواهد گشت تا برای هفتمین فصل پیاپی حضور در این تیم را تجربه کند و به فعالیت خود در این تیم اصفهانی ادامه بدهد.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری