football360 logo

تیم منتخب هفته هفتم؛ دورهمی صدرنشینان!

17 مهر 1402 ساعت 10:4567 نظر
3 بازیکن از سپاهان، 2 بازیکن از استقلال، تراکتور، ذوب‌آهن و یکی هم از پرسپولیس و ملوان به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال 360، هفته هفتم لیگ به کام مدعیان بود. تنها شوت در چارچوب پرسپولیس گل شد تا طلسم پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر و گل شهاب زاهدی پایان یابد. سپاهان و تراکتور هر کدام 4 گل به حریف‌شان زدند. آریا یوسفی ستاره هفته بود که در در لباس سپاهان هم گل زد و هم پاس گل داد. عیسی آل‌کثیر هم در اولین حضورش در ترکیب سپاهان 2 گل زد. رضا اسدی و ریکاردو آلوز هم خیلی زود در صدر جدول گلزنان و بهترین پاسورهای فصل قرار گرفتتد. استقلال برای چهارمین مرتبه در این فصل کلین‌شیت کرد و این یعنی تنها گل خورده حسینی در این فصل به همان بازی با سپاهان مربوط می‌شود که او ضربه پنالتی اسدی را هم مهار کرده بود، اما روی ریباند دروازه‌اش باز شد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب «فوتبال 360» را با همکاری «متریکا» می‌خوانید.

حسین حسینی/ استقلال/ نمره 7.25

حسین حسینی در پنجمین مسابقه استقلال در این فصل، چهارمین کلین‌شیتش را هم ثبت کرد. حسینی این هفته هم هر 3 شوت در چارچوب بازیکنان مس رفسنجان را مهار کرد و 4 مرتبه هم برای محافظت از دروازه‌اش مجبور به عملکردهای دفاعی شد.

دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیس/ نمره 7.77

دانیال برای پاک کردن خط تیره از جلوی تعداد پاس گلش، بهترین نمایش این فصلش را ارائه کرد. بازیکنی که در 4 بازی گذشته مجموعا 4 پاس‌کلیدی داده بود، در بازی با گل‌گهر 3 مرتبه‌ با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت. در نهایت هم زاهدی یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کرد تا هم طلسم گلزنی خودش پایان یابد و هم طلسم پاس گل‌ برای اسماعیلی‌فر.

محمدحسین مرادمند/ استقلال/ نمره 7.76

در کلین‌شیت‌های پرشمار این فصل استقلال، نباید سهم دفاع این تیم را هم نادیده گرفت. در همین هفته، محمدحسین مرادمند فعال‌ترین بازیکن تیمش بود؛ او بیشتر از همه با عملکردهای دفاعی (13 مرتبه) خطر را از روی دروازه استقلال دور کرد. همچنین مرادمند بیشترین دوئل یک‌مقابل‌یک موفق (11 مرتبه) و بیشترین لمس توپ را هم داشت. 

عارف آقاسی/ تراکتور/ نمره 7.93

آقاسی پس از گلی که در بازی قبلی تراکتور زد، این هفته هم با یک پاس گل تاثیرش را روی گل‌های تیم گذاشت. بازیکنی که بالاترین دقت پاس، بیشترین عملکرد دفاعی و بالاترین لمس توپ را بین هم‌تیمی‌هایش دارد. آقاسی در جشن پیروزی 4 گله تراکتور مقابل آلومینیوم هم از دفاع غافل نبود و 14 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دور کرد تا تراکتور چهارمین کلین‌شیت متوالی‌اش را ثبت کند. 

میلاد باقری/ ملوان/ نمره 7.80

ملوانی در حالی فصل را با دریافت 2 گل و شکست آغاز کرد که در 5 بازی اخیرش با اضافه شدن میلاد باقری به خط دفاع، مجموعا به اندازه همان یک مسابقه‌ای که باقری نبود دروازه‌اش باز شد. باقری در بازی این هفته مقابل نساجی هم علاوه بر به‌ثمر رساندن تک گل مسابقه، 7 مرتبه با قطع پاس و دفع توپ، دروازه تیمش را امن نگه داشت.

رضا اسدی/ سپاهان/ نمره 7.85

اسدی که در بازی با صنعت نفت به خط میانی تیمش برگشته بود، برای پنجمین بازی متوالی گلزنی کرد. 5 گل زده در 5 بازی ابتدایی فصل همراه با تیم جدید، آماری است که در تاریخ لیگ برتر جز علی کریمی (در استیل‌آذین) هیچ بازیکنی موفق به انجامش نشده بود. اسدی در این مسابقه، 5 مرتبه با شوت دروازه نفت را تهدید کرده بود.

ریکاردو آلوز/ تراکتور/ نمره 7.80

ستاره پرتغالی تراکتور پس از 6 ماه که هیچ پاس گلی نداده بود، این هفته سومین پاس گل متوالی‌اش را جشن گرفت. آلوز در بازی این هفته تراکتور مقابل آلومینیوم اراک 2 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخت تا در نهایت به صدرجدول بهترین پاسورهای فصل برسد.

سبحان خاقانی/ ذوب‌آهن/ نمره 7.86

خاقانی در بازی این هفته پاسی ارسال کرد که مهاجم تیمش و دروازه‌بان شمس‌آذر را از زمین خودی تک‌به‌تک کرد. خاقانی علاوه بر این پاس گل تماشایی، 2 مرتبه با شوت دروازه حریف را تهدید کرده بود تا در برد 2 بر یک ذوب‌آهن، نفش پررنگی داشته باشد. 

آریا یوسفی/ سپاهان/ نمره 9.02

تصمیم غیرمنتظره مورایس، حضور یوسفی در ترکیب فیکس سپاهان بود. بازیکنی که برای اولین‌بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت، یک گل زد، یک پاس گل داد و یک ریباند شوت او هم گل شد تا بهترین بازیکن هفته شود. یوسفی در این فصل لیگ برتر فقط در بازی با پیکان آن هم به عنوان بازیکن تعویضی برای سپاهان بازی کرده بود که در آن مسابقه هم گل زده بود.

محمدجواد محمدی/ ذوب‌آهن/ نمره 8.65

موتور گلزنی مهاجم ذوب‌آهن گرم افتاده و او پس از گلی که هفته قبل به استقلال خوزستان زده بود، در این هفته هم 2 گل دیگر زد. محمدی در برد تیمش مقابل شمس‌آدر، 3 شوت، 2 گل و یک خلق یک موقعیت داشت.

عیسی آل‌کثیر/ سپاهان/ نمره 8.87

رویارویی با تیم سابق با پایان روزهای تلخ عیسی آل‌کثیر مصادف شد. بازیکنی که پس از جدایی از پرسپولیس، اجازه ثبت قرارداد با سپاهان را به دست نیاورده بود. او اما در اولین روزی که پیراهن تیم جدیدش را پوشید، 3 مرتبه با شوت و 3 مرتبه با پاس‌های کلیدی دروازه نفت آبادان را تهدید کرد. حاصل این نمایش، 2 گل زده به نام عیسی بود.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری