football360 logo

حاشیه‌های یک اسپانسر عجیب؛ از بازار موبایل به یک موبایل‌فروشی!

04 آبان 1402 ساعت 12:00139 نظر
امضای قرارداد اسپانسری با یک فروشگاه موبایل از سوی مدیران باشگاه استقلال خبرساز شده است.

به گزارش فوتبال 360، مدیران باشگاه استقلال که تیم‌شان به لحاظ شرایط مالی وضعیت مناسبی را ندارد، به دنبال جذب اسپانسر هستند. در روزهای گذشته، آبی‌ها موفق شدند با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد همکاری 3 ساله به امضا برسانند؛ آن‌هم در شرایطی‌که نسبت به وضعیت مالی این اپراتور تلفن همراه و گزارشات مالی‌اش در سالیان گذشته، نقدهای پرشماری وجود داشت اما مدیران باشگاه استقلال از قرارداد به امضا رسیده حمایت کرده و مدعی شدند که با حمایت هواداران، از طریق این حامی، استقلال می‌تواند به درآمد مطلوبی برسد.

استقلالی‌ها بعد از امضای قرارداد با یک اپراتور تلفن همراه، به سراغ آن رفتند تا برای فضای تبلیغاتی پشت پیراهن خود حامی مالی جذب کنند. در حالی‌که در روزهای گذشته نام شرکت‌های مختلف به میان آمده بود اما روز گذشته رسانه رسمی باشگاه استقلال یک فروشگاه موبایل را به عنوان اسپانسر جدید آبی‌ها معرفی کرد؛ به‌طوری‌که در خبر منتشره از سوی باشگاه استقلال آمده بود: «در ادامه تلاش‌های مجموعه باشگاه استقلال جهت ایجاد درآمد برای باشگاه استقلال، فروشگاه موبایل موسوی آمل به عنوان حامی جدید  باشگاه استقلال با این باشگاه قرارداد خود را امضا کرد تا در جمع اسپانسرهای باشگاه استقلال در این فصل قرار بگیرد».

درآمد 40 میلیاردی محقق می‌شود؟

هواداران آبی‌پوش در فضای مجازی موضع‌گیری‌های متفاوتی نسبت به حامی مالی جدید تیم‌شان داشتند اما در این میان، اکثریت نظرات کاربران، مخالف با عقیده مدیران باشگاه بود. آن‌ها معتقد بودند که برند باشگاه استقلال بزرگ‌تر از آن است که یک فروشگاه موبایل بخواهد حامی مالی آن شود. در این میان البته اسناد منتشره از سوی باشگاه استقلال حکایت از قرارداد 40 میلیاردی این باشگاه با حامی مالی جدید خود دارد؛ آن‌هم در شرایطی‌که این قرارداد تا سقف 80 میلیارد تومان قابل‌افزایش است.

مسئولان باشگاه استقلال در ابتدای فصل جدید یک قرارداد کوتاه‌مدت اسپانسری با شرکت کم‌نام‌ونشان داشتند و به مبلغ 20 میلیارد تومان با این شرکت به توافق رسیدند اما عدم تامین منابع مالی از سوی شرکت طرف مقابل باعث شد تا همچنان آبی‌ها نتوانند براساس قرارداد به امضا رسیده، از حامی مالی خود کسب درآمد داشته باشند. هر چند که استقلالی‌ها مدعی آن هستند که از آن شرکت شکایت حقوقی کرده‌اند اما با توجه به این سبقه، حالا هواداران استقلال دل‌نگران آن هستند تا قرارداد جدید به امضا رسیده هم شرایطی مشابه قرارداد حامی مالی تیم‌شان در ابتدای فصل را پیدا کند.

استقلالی‌ها در سالیان گذشته حامیان مالی سرشناسی داشتند و حتی در زمینه تجهیزات رایانه‌ای هم می‌توان به یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های موبایل ایران اشاره داشت که حامی مالی آبی‌ها بود اما حالا بعد از گذشت نزدیک به یک‌دهه، شرایط تغییر کرده و مدیران باشگاه استقلال به امضای قرارداد با یک فروشگاه موبایل راضی شده‌اند. البته که در صورت تامین وعده‌های مطرح شده، آبی‌ها از قرارداد به امضا رسیده درآمد خوبی خواهند داشت اما دل‌نگرانی هواداران این تیم، محقق‌شدن مفاد قرارداد با یک فروشگاه موبایل در شهر آمل است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری