football360 logo

تیم رویایی دور دهم فوتبال فانتزی؛ بازگشت دوباره اسدی به صدر

23 آبان 1402 ساعت 21:3049 نظر
رضا اسدی با گلزنی در دیدار حساس هفته به صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان فوتبال فانتزی بازگشت.

به گزارش فوتبال 360، دور دهم فوتبال فانتزی با برگزاری دیدارهای هفته دهم پیگیری شد. تیم رویایی این هفته از بازیکنان 9 تیم شکل گرفت و استقلال و ذوب‌آهن تنها تیم‌هایی هستند که 2 بازیکن در تیم رویایی دارند. اگر کاربری ترکیب تیم رویایی را برای تیم خود انتخاب می‌کرد، 118 امتیاز می‌گرفت که بیشترین امتیاز ممکن در این هفته بود.

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی

در هفته‌ای که 5 دروازه‌بان موفق به کلین‌شیت شدند، علیرضا حقیقی بیشترین امتیاز را کسب کرد. حقیقی دروازه‌بان هوادار، روز فراموش‌نشدنی در برابر صنعت‌نفت آبادان پشت سر گذاشت. این بازیکن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه 8 مهار داشت و بهترین بازیکن زمین شد تا با 11 امتیاز در تیم رویایی هفته قرار گیرد. حقیقی دومین دروازه‌بان امتیازآور این فصل است.

مدافعان: ایمان سلیمی، مجید عیدی، ابوالفضل رزاق‌پور، ابوالفضل جلالی

ایمان سلیمی با 15 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این هفته شد. این بازیکن گل اول استقلال را به‌ثمر رساند و امتیازآورترین بازیکن هفته شد. این بازیکن که تا قبل از این هفته امتیاز مناسبی در فوتبال فانتزی نداشت، تنها در تیم یک درصد کاربران حاضر بود. مجید عیدی از ملوان هم کارنامه‌ای مشابه سلیمی داشت؛ با این تفاوت که کلین‌شیت نکرد. این بازیکن با 11 امتیازی که در این هفته کسب کرد، در رده دوم امتیازآورترین مدافعان فصل قرار گرفت. رزاق‌پور از گل‌گهر در این هفته پاس گل داد و 10 امتیازی شد تا در کنار ابوالفضل جلالی با 9 امتیاز دیگر مدافعان تیم رویایی باشند.

هافبک‌ها: روبرتو تورس، رضا اسدی، ساسان انصاری، سامان نریمان‌جهان و فردین یوسفی

5 هافبک گلزن به تیم رویایی این هفته راه یافتند. روبرتو تورس هافبک اسپانیایی گل‌گهر، علاوه بر گلزنی، روی دیگر گل تیمش هم تاثیرگذار بود و 14 امتیاز گرفت. اسدی، انصاری، نریمان‌جهان و یوسفی هم در این هفته گل زدند و بهترین بازیکن زمین شدند و با 10 امتیاز در تیم رویایی قرار گرفتند. اسدی با 10 امتیازی که کسب کرد 64 امتیازی شد و در کنار رضا جعفری امتیازآورترین بازیکن فوتبال فانتزی شد.

مهاجم: مجید علیاری

در این هفته مهاجمان نمایش پرفروغی نداشتند و هیچ بازیکنی بیشتر از یک گل نزد و حداکثر 8 امتیاز گرفت. در این بین مجید علیاری با توجه به قیمت کمتر برای تیم رویایی انتخاب شد. این بازیکن گل اول ذوب‌آهن برابر نساجی به‌ثمر رساند.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری