football360 logo

مصاحبه بازیکنان تیم ملی پس از پیروزی پرگل؛ تعارف در آستانه رکورد شکنی

25 آبان 1402 ساعت 21:3843 نظر
سردار آزمون می‌گوید دوست ندارد گل‌هایش، از دایی و باقری بیشتر شوند.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی با درخشش سردار آزمون و مهدی طارمی، برد آسانی مقابل هنگ‌کنگ داشت. دو بازیکنی که هر روز، آمار گل‌های ملی‌شان بیشتر و جایگاه‌شان بین بهترین گلزنان تاریخ ایران بهتر می‌شود. مصدومیت علیرضا جهانبخش اما، او را نگران کرده که برای همراهی ایران و فاینورد در روزهای آینده به مشکل بخورد.

آزمون: امیدوام گل‌هایم بیشتر از دایی و باقری نشود

مقابل چنین تیم‌هایی بازی سخت است ما می‌دانستیم برنده می‌شویم. طبیعت فوتبال است که اینگونه بازی‌ها برای ما سخت می‌شود. به بازیکنان تبریک می‌گویم. باعث افتخار است که در تعداد گل‌های ملی کنار باقری بایستم و عدد گل‌هایم بیشتر از کریم باقری و علی دایی نشود.

طارمی: هیچکدام خودخواه نیستیم

نکته مثبت نه فقط این بازی که در تمام این سال‌ها همین رفاقت بوده است هیچ وقت خودخواه نبوده‌ایم هرجا که می‌توانستیم به هم کمک کنیم و به هم پاس بدهیم این کار را کرده‌ایم. من به سردار آزمون پاس‌های زیادی برای گل زدن داده‌ام و همچنین سردار به من پاس زیاد داده است و این طبیعی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم. پتانسیل قهرمانی داریم. طبیعی است که تلاش می‌کنیم تا قهرمان شویم.

کریمی: باید زودتر کار را تمام کنیم

می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و فاصله گل‌های دوم و سوم زیاد نشود. برای مقدماتی جام جهانی شروع خوبی داشتیم و بازی خوبی برای آماده شدن برای جام ملت‌های آسیا بود. به همه مردم و بازیکنان به خاطر این برد شیرین تبریک می‌گویم. بازی سختی با ازبکستان داریم. بازی در خانه حریف است اما ما توان شکست دادن حریف را داریم.

جهانبخش: نگران مصدومیتیم هستم

متأسفانه مصدومیتی جزئی به وجود آمده باید ام‌آر‌آی بگیریم تا ببینم به چه شکلی است یک مقدار خودم نگرانش هستم. بازی به بازی شرایطم بهتر شده بود امیدوارم مصدومیتم هم ان‌شاءالله خیر باشد. جام ملت‌های قبل بدشانس بودیم در بازی با ژاپن، این جام ملت‌ها در همین بغل است قطر است و امیدوارم مردم برای تشویق تیم ملی بیایند و از تیم حمایت کنند. با تمام وجود می‌رویم و تلاش می‌کنیم چون در آخر ما برای مردم بازی می‌کنیم.

عزت‌اللهی: جو تیم ملی خیلی بهتر شده است

خیلی جو بهتر شده است. معمولاً وقتی کادر جدید به تیم ملی اضافه می‌شود چه از لحاظ تاکتیکی و چه از نظر ذهنی زمان می‌برد، که همدیگر را بشناسیم اما الان آن رفاقت و صمیمیتی که در تیم ملی شکل گرفته، خیلی خوب است. واقعاً نیاز داریم که روز به روز تا جام ملت‌ها این صمیمیت و رفاقت را بیشتر کنیم تا نتیجه‌ای که مردم از ما انتظار دارند و در شأن مردم ایران است را کسب کنیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری