football360 logo

شروع جنجالی فصل جدید فوتبال زنان؛ ایراندوست جلوی تیم مورد علاقه‌اش طلسم شد!

۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰9 نظر
فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز (جمعه) با انجام 4 مسابقه پیگیری شد.

به گزارش فوتبال 360، شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز (جمعه) به نقطه آغاز کار خود رسید؛ آن‌هم در حالی‌که می‌توان گفت، این دوره از رقابت‌ها، پرستاره‌ترین فصل رقابت‌های باشگاهی فوتبال زنان محسوب می‌شود. تیم‌های خاتون بم، شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی، 4 مدعی اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها هستند و در اتفاقی ویژه در هفته نخست مسابقات، دو تیم مدعیِ شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی برابر هم قرار گرفتند.

سپاهان اصفهان در خانه میزبان هیات فوتبال البرز بود و پالایش گاز ایلام هم در دیداری خانگی برابر پیکان تهران صف‌آرایی کرد. در دیگر مسابقه امروز، آوا تهران برابر ایساتیس کران فارس به میدان رفت و قرار است آخرین تقابل هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا (شنبه) در کردستان میان دو تیم کانی کردستان و خاتون بم به انجام برسد تا مدافع عنوان قهرمانی هم کارش را در فصل جدید رقابت‌ها رسماً آغاز نماید. در روز نخست رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران، 11 بار توپ از خط دروازه‌ها در طول 4 مسابقه عبور کرد تا میانگین گل زده جالب‌توجهی به‌ثبت برسد.

ملوان در سیرجان شاخِ غول را شکست!

شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی برگزارکننده مهم‌ترین تقابل هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران بودند. مریم ایراندوست در قامت ستاره و سرمربی سابق ملوانی‌ها در اولین تجربه حضورش روی نیمکت شهرداری سیرجان حضور داشت و در طرف مقابل، شبنم بهشت و افسانه چترنور بعد از نزدیک به یک‌دهه حضور در شهرداری سیرجان، به تازگی به ملوان پیوستند و امید به درخشش در برابر تیم سابق خود داشتند. همین مسئله باعث شد تا جذابیت مسابقه امروز دو چندان شود.

دو تیم در حالی از ساعت 13 کار خود را در ورزشگاه امام علی سیرجان آغاز کردند که مریم منظمی سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال به همراه گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، میهمانان ویژه مسابقه امروز بودند. ملوانی‌ها در نیمه نخست روی شوت شبنم بهشت به گل رسیدند و توانستند با درخشش ستاره سابق شهرداری سیرجان، برنده نیمه نخست شوند؛ آن‌هم در حالی‌که شهرداری سیرجان در نیمه نخست، 4 بار تیرک دروازه حریف خود را به لرزه در آورد اما شاگردان مریم ایراندوست در زدن ضربه نهایی دقت کافی را نداشتند و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها با شکست کار خود را در نیمه دوم به پایان ببرند.

ایراندوست در نیمه تغییر آرایش داد و تیمش را با 3 مدافع به زمین بازی فرستاد تا سیرجانی‌ها به حملات پردامنه خود ادامه بدهند اما در روز درخشان مینا نافعی در خط دروازه ملوان، حملات بازیکنان شهرداری سیرجان راه به جایی نبرد تا در یک بازی جنجالی و پراتفاق که بارها سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض داشتند و بارها مصدومیت بازیکنان ملوان باعث وقفه در جریان بازی شد، ملوان بندرانزلی با بردی یک‌گله در سیرجان به کارش برابر شهرداری پایان بدهد. نکته جالب‌توجه شادی جنجالی شبنم بهشت بعد از گلزنی به تیم سابقش بود که در مقابل لنز دوربین عکاسان هیس نشان داد تا به‌نوعی نسبت به چرایی جدایی‌اش از تیم سیرجانی کنایه بزند!


روز طوفانی سپاهان با اردلان در اصفهان

نیلوفر اردلان در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر فوتبال زنان ایران امروز روی نیمکت سپاهان اصفهان در جدال با هیات فوتبال البرز حضور یافت. در روز درخشش و دبل گلزنی هستی فروزنده، سپاهانی‌ها توانستند بردی 5 گله را به‌دست آورند و با قاطعیت در هفته نخست خود را به صدر جدول رقابت‌ها رساندند. زینب عباسپور، الهام فرهمند و نازنین منصوری دیگر گلزنان سپاهان در بازی امروز بودند که توانستند تیم‌شان را در مسیر رساندن به اولین برد فصل یاری کنند.

در دیگر بازی‌های امروز، پالایش گاز ایلام در مصافی دشوار برابر پیکان تهران توانست بردی یک‌گله را به‌دست آورد و 3 امتیاز ارزشمند مسابقه خانگی را کسب کرد. همچنین اولین تساوی فصل هم در تهران رقم خورد و در حالی‌که ایساتیس کران فارس با 2 گل از حریف تهرانی خود پیش بود، تیم آوا با درخشش و دبل گلزنی فاطمه تراهی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم با کسب یک امتیاز به کار خود در هفته نخست رقابت‌ها پایان بدهند.

نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

جمعه 26 آبان‌ماه

شهرداری سیرجان 0-1 ملوان بندرانزلی

سپاهان اصفهان 5-0 هیات فوتبال البرز

پالایش گاز ایلام 1-0 پیکان تهران

آوا تهران 2-2 فرا ایساتیس کران فارس

برنامه ادامه دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران

شنبه 27 آبان‌ماه

کانی کردستان - خاتون بم (ساعت 13)

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری