football360 logo

گران اما کم اثر؛ خریدهایی که در فانتزی جواب ندادند

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۵57 نظر
در لیگ امسال ستارگانی بودند که نتوانستند درخشش مورد انتظار را داشته باشند.

به گزارش فوتبال 360، پس از سپری شدن 10 دور از فوتبال فانتزی و در تعطیلی لیگ، زمان مناسبی است که کاربران این بازی جذاب، در ترکیب تیم خود تغییراتی اعمال کنند. در 10 دوری که از فوتبال فانتزی گذشته، بازیکنانی بودند که به نسبت قیمت خود کمترین امتیاز را کسب کردند و طبیعتاً کاربران از استفاده از آن‌ها ضرر کردند. در این بین بازیکنانی که بیشتر از 5 درصد مالکیت دارند و به نسبت قیمت کمترین امتیاز را به‌دست آوردند معرفی شده است.

دروازه‌بان: فرزین گروسیان

فرزین گروسیان دروازه‌بان استقلال خوزستان، بازیکنی است که توسط 7 درصد کاربران انتخاب شده ولی این دروازه‌بان نتوانست انتظارات را برآورده کند و تنها 8 امتیاز کسب کرد. دیگر دروازه‌بانی که علی‌رغم قیمت بالا درخشش ویژه‌ای نداشته، پیام نیازمند است. سنگربان سپاهان با قیمت 5.5 در کنار علیرضا بیرانوند گران‌ترین دروازه‌بان این فصل است ولی تنها 3 کلین‌شیت داشته و فقط 31 امتیاز کسب کرده است.

مدافع: محمد نادری

محمد نادری این فصل به تراکتور بازگشت و توقع می‌رفت که بتواند چهره موفقی از خود به‌جای بگذارد. این بازیکن مقطعی از فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و پس از آن چندان در چارچوب تاکتیکی پاکو خمس قرار نگرفت و با قیمت 5.5 تنها 9 امتیاز گرفت.

هافبک: مهدی ترابی

مهدی ترابی ستاره بزرگ پرسپولیس در فصل گذشته بود که نقش به‌سزایی در قهرمانی این تیم داشت. ترابی با قیمت 12، دومین بازیکن گران این فصل است. این بازیکن مقطعی از این فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد و در دیدارهایی که حاضر بوده نه گل زده نه پاس گل داده است. این بازیکن در تیم 22 درصد کاربران حضور دارد.

مهاجم: محمد عباس‌زاده

مهاجمان در فوتبال فانتزی به طور متوسط از قیمت بیشتری نسبت به سایر خطوط برخوردار هستند ولی به همان نسبت نتوانستند امتیاز مناسب کسب کنند و بین خریدهایی که جواب ندادند، مهاجمان سهم زیادی دارند. محمد عباس‌زاده از فولاد در راس این مهاجمان قرار دارد. عباس‌زاده با قیمت 9.5 فقط 9 امتیاز کسب کرده است. این مهاجم در این فصل چندان در ترکیب اصلی جایی نداشت و سرانجام از این تیم کنار گذاشته شد. این مهاجم را 12 درصد کاربران در اختیار دارند. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری