football360 logo

رکوردشکنی 6 پیراهن خاص لیونل مسی؛ عبور از مایکل جردن افسانه‌ای؟

29 آبان 1402 ساعت 19:4125 نظر
6 پیراهن لیونل مسی که در جام جهانی 2022 قطر به تن کرده قرار است به ارزش 10 میلیون دلار به حراج گذاشته شود.

به گزارش فوتبال 360، لیونل مسی در آستانه ثبت رکورد تاریخی دیگری قرار گرفته است. طبق خبر موسسه فروش «ساتبیز»، قرار است 6 پیراهن لیونل مسی در جام جهانی قطر در دسامبر و در جریان برگزاری یک حراجی بزرگ به فروش می‌رسد. طبق تخمین‌ها، ارزش این پیراهن‌ها قریب به 10 میلیون دلار خواهد بود. اگر این فروش نهایی شود، لیونل مسی خالق یک رکورد منحصر به فرد دیگر می‌شود و احتمالا بالاتر از مایکل جردن افسانه‌ای قرار می‌گیرد. تا به الان رکورد فروش پیراهن در چنین مراسی در اختیار مایکل جردن و پیراهنی است که در فینال رقابت‌های NBA در سال 1998 به تن کرده است.

روز دوشنبه، «ساتبیز» به طور رسمی این خبر را در شبکه‌های اجتماعی‌اش بازتاب داده و تایید کرده هر 6 پیراهن، همان‌هایی است که مسی در جام جهانی 2022 قطر به تن کرده. این موسسه جزئیات این پیراهن‌ها را اعلام کرده و نوشته پیراهن‌هایی که بر تن کاپیتان شماره 10 آرژانتین بوده در نیمه اول بازی با تیم‌های عربستان سعودی و مکزیک پوشیده شده. بقیه هم به ترتیب مربوط به تقابل با تیم‌های استرالیا، هلند، کرواسی و جدال به یادماندنی با فرانسه در فینال جام جهانی است.

«ساتبیز» عنوان کرده اگر مطابق با انتظار این پیراهن‌ها با رقم 10 میلیون دلار به فروش برسد، می‌تواند رکورد فروش پیراهن در این گونه مراسم را در طول تاریخ بشکند. در حال حاضر، رکورد در اختیار پیراهن شیکاگو بولز است که در جریان فینال سال 1998 NBA تن مایکل جردن بود. سال گذشته این پیراهن 10.1 میلیون دلار به فروش رفت و حالا پیراهن‌های مسی جدی‌ترین تهدید کننده این رکورد خواهند بود. بخشی از پول فروش پیراهن جردن، صرف امور خیریه و نوسازی بیمارستانی در بارسلونا شد که بیمارستان تخصصی رسیدگی به بیمار‌های نادر کودکان بود. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری