football360 logo

گیشه مطبوعات جهان، چهارشنبه 22 نوامبر؛ ایتالیا به گروه مرگ می‌رسد؟

۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۳9 نظر
ایتالیا باتوجه به قرار گرفتن در رتبه هجدهم جدول مقدماتی، راهی سید چهارم قرعه‌کشی یورو خواهد شد.
به گزارش فوتبال 360، دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا به پایان رسید و درحالی که تکلیف 20 میهمان آلمان در سال آینده مشخص شده، قرار است 3 تیم دیگر نیز از دور پلی‌آف مسافر آلمان شوند و باتوجه به صعود مستقیم کرواسی، حضور در پلی‌آف سهم ولز شد.
در این میان، باتوجه به پیروزی کرواسی بر ارمنستان، درحالی که سید بندی مسابقات یورو 2024 بر خلاف سال‌های گذشته باتوجه به امتیاز کسب شده توسط تیم‌ها در دور مقدماتی انجام شده و خبری از در نظر گرفتن رنکینگ نیست، ایتالیا به‌تبع تساوی مقابل اوکراین در هفته پایانی همراه با سوئیس، صربستان و برندگان پلی‌آف در سید چهارم قرار گرفته است.
«وقایع اتفاقیه» در قاره سبز
این مهم، شانس ایتالیا برای صعود از گروهش در دور نهایی مسابقات را بسیار سخت‌تر از قبل می‌کند و احتمال هم گروه شدن آتزوری با مجارستان، هلند و هرکدام از تیم‌های سید یک از جمله پرتغال، آلمان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک یا انگلیس وجود دارد.
گاتزتا دلوسپرت صفحه نخست چاپ روز چهارشنبه را به این اتفاق اختصاص داده و نوشته است: «لاجوردی پوشان در خطر! قرعه‌کشی جام ملت‌ها ما را در گلدان چهارم قرار داده است. شاگردان اسپالتی باید آماده تقابل با قوی‌ترین تیم‌ها در دور گروهی شوند و دلورنتیس این اتفاق را تنبیه رضایت به تساوی مقابل اوکراین می‌داند.» البته که آقای رئیس، معتقد است ایتالیا شایستگی کسب تساوی را هم نداشت و باید به سود اوکراین پنالتی اعلام می‌شد!

«بارلا تا 2028 با نراتزوری»، دیگر تیتر اصلی گاتزتا است و این نشریه اشاره داشته قرارداد جدیدی که نیکولو بارلا با اینتر به امضا رسانده است، دستمزدش را تا 6 میلیون یورو در سال افزایش خواهد داد.
اشاره به فرم بی‌نظیر فدریکو کیزا پس از پایان بازی‌های ملی و در آستانه دربی دیتالیا نیز یادداشتی است که در این روزنامه با جمله «اکنون زمانِ سبقت با یوونتوس به سمت فتح اسکودتو است» به چشم می‌آید.
کوریره دلوسپرت، با اشاره به پیش‌بینی هوش مصنوعی از قهرمانی این فصل سری آ، 84% از شانس فتح اسکودتو را به اینتر داده و اشاره داشته همان الگوریتمی که ابتدای فصل گذشته شانس قهرمانی را به ناپولی داد، این فصل نیز قاطعانه اینتر را قهرمان آینده سری آ لقب داده است.

توتوسپرت نیز تیتر «بلینگام، دریغِ یووه» را انتخاب کرده و نوشته است: «سال 2019، جود بلینگام فاصله‌ای تا پیوستن به یوونتوس نداشت اما ترجیح داد در بیرمنگام بماند.» این جمله، از مصاحبه استعدادیاب سابق باشگاه یوونتوس برآمده و او اشاره داشته است بیانکونری قصد به خدمت گرفتن هالند را هم داشتند اما به هر روی، چنین اتفاقی رخ نداد.

در اسپانیا، مطبوعات این کشور سرانجام از جو بازی‌های ملی و مصدومیت گاوی خارج شدند و آ اس با انتشار تصویر رینیر ژسوس کاروالیو، هافبک 21 ساله رئال مادرید که قرضی مشغول بازی در فروزینونه بوده نوشته است: «مادرید هرگز از ذهن من خارج نخواهد شد» و روزنامه چاپ پایتخت تصمیم به انتشار این مصاحبه داشته.

اسپورت، تصویری دست به عصا از ستاره مصدوم را منتشر کرده و نوشته است: «ژاوی به دنبال گاویِ جدید» که اشاره به لزوم استعدادیابی بارسلونا تا ادامه فصل برای یافتن جانشین گاوی دارد

و مارکا نیز تیتر «به امید دیدار در آلمان» را برای توصیف سیدبندی قرعه‌کشی جام ملت‌های اروپا و تکمیل جایگاه 21 تیم حاضر در مسابقات انتخاب کرده است.

اکیپ، چاپ فرانسه واکنشی جز «به هر حال صعودمان تضمین شده بود» به تساوی فرانسه و یونان نداشته و در هدر روزنامه، تیتر «سال 2017، نیمار با مصدومیت به پاریس رسید» به چشم می‌آید که در نوبه خود افشای یک اشتباه منحصر به فرد درباره انتقالی که تاریخ فوتبال را تغییر داد، بوده است.

استار اسپورت همچون سایر روزنامه‌های انگلیسی، تصمیم به بازنشر صحبت‌های هری مگوایر گرفته و نوشته است: «مگوایر به سیم آخر زد! قوانین مضحک فیفا، امکان فوتبال بازی کردن را از مدافعان گرفته است.»

بیلت آلمان هم با انتشارتصویری از ادین ترزیچ، تیتر «دورتموند چه مرگش شده؟» را برای طعنه به سرمربی جوان دورتموند و کادر مدیریتی باشگاه انتخاب کرده است.
در ادامه تیتر آمده است: «این آخرین شانس واتسکه، ترزیچ و کل خواهد بود. تیم خالی از ستاره شده و دورتموند چاره‌ای جز تغییر ندارد.»

در هدر روزنامه بیلت، مصاحبه اختصاصی از توماس مولر به چشم می‌آید که گفته: «من بدون شک به بازی کردن ادامه خواهم داد و تنها سوال این است که کجا؟»
انتشار تصویر دیتر هوینس، بازیکن سابق اشتوتگارت در کنار سباستیان هوینس، سرمربی فعلی این تیم شگفتی‌ساز با تیتر «عصرانه‌ای با هوینس‌ها» نیز وعده یادداشتی جذاب در صفحه 22 روزنامه را می‌دهد. سباستیان هوینس اشتوتگارت را پس از سال‌ها در جایگاه 4 تیم بالانشین بوندسلیگا جای داده و دیتر نیز پیش از آنکه کلکسیونی از افتخارات را با بایرن‌مونیخ جمع‌آوری کند، به مدت 4 سال در اشتوتگارت توپ می‌زد و نقش اول صعود تیم به بوندسلیگا و کسب رتبه دوم لیگ در سال 1979 بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری