football360 logo

راهنمایی برای فانتزی‌بازها؛ تیم منتخب آماده‌ترین بازیکنان لیگ

۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰39 نظر
در آستانه آغاز مجدد لیگ، تیم منتخب بازیکنانی که بالاترین امتیاز را در هفته‌های اخیر کسب کرده‌اند معرفی شده است.

به گزارش فوتبال 360، رقابت جذاب فوتبال فانتزی به روزهای حساس خود رسیده است. کاربران در این مقطع از فصل می‌توانند با استفاده از کارت‌هایی نظیر تعویض آزاد، تیم خود را تقویت کنند. یکی از معیارهای انتخاب بازیکن، خرید بازیکنانی است که در بهترین فرم قرار دارند. به همین منظور ترکیب 15 نفره که بالاترین میانگین امتیاز را در 5 هفته اخیر داشته معرفی شده است. این تیم با قیمت 93.5 شکل گرفته و اگر کاربری این ترکیب را برای تیم خود انتخاب کند، مشکلی از نظر بودجه نخواهد داشت.

دروازه‌بانان: محمد ناصری و علیرضا جعفرپور

5 دروازه‌بان با متوسط 4.4 امتیاز، آماده‌ترین دروازه‌بانان حال حاضر لیگ هستند. علیرضا حقیقی، حسین حسینی، کریستوفر کنت، محمد ناصری و علیرضا جعفرپور این دروازه‌بان‌ها هستند که محمد ناصری و علیرضا جعفرپور با قیمت 4 ارزان‌ترین گلرهای فصل هستند و در این ترکیب قرار می‌گیرند.

مدافعان: مجید عیدی، میلاد باقری، موسی کولیبالی، رامین رضاییان و ایمان اکبری

مجید عیدی از ملوان با میانگین امتیاز 6.2 در هر بازی آماده‌ترین مدافع حال حاضر لیگ است. دومین مدافع آماده لیگ از هم ملوان است. میلاد باقری در هر بازی 5.4 امتیاز کسب کرده است. موسی کولیبالی با میانگین 4.8 امتیاز دیگر مدافع آماده این روزهای لیگ است. رامین رضاییان که گران‌ترین مدافع این فصل از لیگ است، پس از آغازی نه‌چندان درخشان دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و در هر بازی 4.6 امتیاز کسب کرده است. 4 مدافع متوسط 4.4 امتیاز در هر بازی را دارند. ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، جفرسون باهیا و ایمان اکبری این بازیکنان هستند که ایمان اکبری با قیمت 4 با توجه به قیمت پایین‌تر در این ترکیب قرار می‌گیرد.

هافبک‌ها: روبرتو تورس، رضا اسدی، رضا جعفری، مهرداد محمدی و امیرمسعود سرآبادانی

آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر لیگ در خط هافبک قرار دارند و به نظر می‌رسد که بهتر است کاربران بیشتر بودجه خود را صرف انتخاب بازیکن از این پست کنند. روبرتو تورس با میانگین امتیاز 7.5 آماده‌ترین بازیکن لیگ است. پس از او رضا اسدی که امتیازآورترین بازیکن لیگ است، با میانگین 7.2 قرار دارد. ملوان تنها تیمی است که 3 بازیکن در ترکیب آماده‌ترین‌ها دارد و رضا جعفری که در کنار اسدی بیشترین امتیاز را در این فصل کسب کرده، با میانگین 6 امتیاز دیگر بازیکن آماده لیگ است. مهرداد محمدی با میانگین نمره 5.6 تنها نماینده استقلال در این تیم است. امین قاسمی‌نژاد، سامان نریمان‌جهان، ساسان انصاری و امیرمسعود سرآبادانی متوسط امتیاز 5.4 دارند که سرآبادانی هافبک شمس‌آذر قزوین با توجه به قیمت کمتر در این تیم جای می‌گیرد.

مهاجمان: لوسیانو پریرا، شهاب زاهدی و محمدجواد محمدی

مهاجمان کمترین میانگین امتیاز را نسبت به سایر پست‌ها دارند و متوسط قیمت آن‌ها بالاتر است و ترجیحاً بهتر است که از مهاجمان گران‌تر کمتر استفاده شود. لوسیانو پریرا مهاجم کهنه‌کار مس رفسنجان با میانگین 5.2 آماده‌ترین مهاجم لیگ است. شهاب زاهدی تنها نماینده پرسپولیس در این تیم است که او هم در این 5 بازی متوسط امتیاز 5.2 دارد. محمدجواد محمدی که امتیازآورترین مهاجم این فصل است، متوسط 4.7 امتیاز در هر مسابقه را دارد. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری