football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ غایبان بزرگ دور یازدهم

۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۲30 نظر
دور یازدهم فوتبال فانتزی در شرایطی برگزار می‌شود که چند چهره شاخص غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور یازدهم فوتبال فانتزی با برگزاری ۷ بازی از هفته یازدهم پیگیری خواهد شد. با توجه به تعویق دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، این دور، ناقص خواهد بود و بازیکنان این دو تیم حضور نخواهند داشت. علاوه بر غیبت بازیکنان پرسپولیس و نساجی، در این دور از فوتبال فانتزی چند چهره شاخص به دلیل مصدومیت یا محرومیت غایب هستند.

آلوز همچنان محروم

ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ در بازی هفته نهم تراکتور هم کارت زرد گرفت و ۴ کارته شد و هم کارت قرمز دریافت کرد تا ۲ بازی تراکتور را همراهی نکند. تراکتور در این هفته از لیگ با فولاد خوزستان بازی خواهد داشت. آلوز در تیم ۳۳ درصد کاربران حضور دارد و جزو بازیکنان پرطرفدار فوتبال فانتزی است.

مرادمند مصدوم بزرگ هفته

محمدحسین مرادمند مدافع استقلال به دلیل مصدومیت در بازی استقلال با ذوب‌آهن غایب خواهد بود. ذوب‌آهن هم ۲ غایب مقابل استقلال دارد. سبحان خاقانی هافبک سابق استقلال، روز قبل از بازی با این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شد و مدت طولانی در لیگ حضور نخواهد داشت. آرش قادری هم دیگر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن است.

سجاد بازگیر، فرزین گروسیان و امید نورافکن همچنان قادر به حضور در میادین نیستند اما رضا شکاری به تمرینات گروهی سپاهان بازگشته و مشخص نیست که آیا ژوزه مورایس از این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان استفاده خواهد کرد یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری